silhah og emilie Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 har såå lyst på nå men aner ikke hva jeg skal velge blir vel å kjøpe brukt men hvilket er bra? og hva av utstyr bør følge med?
Twig Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Canon EOS 400D skal du ha ekstralinser og stativ, så koster det veske er greit å få med seg
BettyBoob Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 jeg kjøpte Nikon D50 pakke (dvs med linse), er veldig fornøyd!! veske må du nesten ha også ja!
Koala *g07* Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg sverger til Canon knall bra, god meny synes nå jeg.. lett å forstå, om man er interessert i fasiliteter på kameraet da.. når man vil ha speilrefleks bør man jo nesten være det, en dum investering om ikke. fordi slike kameraer "krever" litt interesser for å få gode bilder. Min mening da. Selv har jeg Canon 350 d, men har jo kommet andre etter det, kommer an på pris du er interessert i å betale.. og hva du skal ha det til. masse linser og diverse til. Skal du kjøpe en god linse i tillegg, anbefaler jeg deg 70-200 mm med bildestabilisator..eller til detaljebilder, en 50 mm. god investering ved mye fotografering.. hilsen *fotografen* =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå