kokelimonke Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 ...men hva gjør man vel ikke for å få litt fortgang i sakene??! Er 8 dager over i dag, og på kontroll skulle lege sjekke modning; "nå kommer det til å gjøre litt vondt"...eh ja!! Men fort og gæli da. Hadde et par cm åpning, men ikke helt moden, trodde det gikk litt hånd i hånd jeg da men. Murrer fælt og vondter her og der, men det har jeg hatt en stund så lar meg ikke helt lure.. Noen som har positive erfaringer med stripping??!
kokelimonke Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. juli 2007 ingen som har erfaring med stripping her?!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Hei hei:) Jeg har ikke noen erfaring med stripping, men når jeg var hos jordmor på fredag, var hun oppi rufsa å skulle undersøke om bebien lå med hodet eller runpa ned, da fant hun ut at jeg var moden og hadde 1 cm åpning, har hatt litt mer murringer og litt magevondt etter det, hun gjorde ikke noe for å framprovosere mer (er 36+5 og bebi i seteleie), men det kan vel kanskje hende at hun fikk gjort det alikevel... Så er nå litt spendt på tiden fremover ja.. hehe:) Spørs om du har begynt å modnes da:) Grunnen til at jeg er moden er pga sterke kynnere siste uken... Så hun kan helt sikkert ha hjulpet deg på vei:) Veit det er flere som har hatt god effekt av stripping:)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Vannet mitt gikk dagen etter ho strippa meg,jepp det er vondt...fikk en uke før tia....=)
VinterSol+2 Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 jeg ble strippet den dagen jeg fødte, tror absolutt det gjorde at det blei fortgang i tingene, riene begynte bare en time eller to etter strippingen.. men jeg hadde tre cm åpning før da, og var moden, så vidt jeg forstod.. (men en liten "kant" igjen, som hun sa) håper det hjelper deg i gang, kokelimonke!
strekkmerketrollet Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 vi hadde sex om kvelden etter jeg ble strippet... DET satte fart i sakene !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå