Gå til innhold

Hjelp... Konsert i morra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, skal på Metallica konsert i morra , men kan ikke si jeg gleder meg noe videre. Dvs jeg gleder meg veldig til å se Metallica, men Turboneger BAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En annen ting jeg ikke ser frem i mot er de stygge ekle og motbydelige dassene de har der! Er nå 13 uker på vei og har urinveisinfeksjon.... kul kombinasjon kan man si!

Andre gode tips en Tena Lady taes i mot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk masse masse masse vann.. det gjør at urinen ikke blir så konsentrert og dermed gjør det ikke sååå vondt å tisse som ellers.. det hjelper også på at urinveisinfeksjonen skal bli bedre.. masse masse vann.

Skrevet

Joda, gjør ikke så vondt enda, men litt surt å måtte på do hele tiden når du helst vil unngå de ekle doene for enhver pris :-(

Noen som kan legge inn kateter her?

Skrevet

Hehe, jeg kan legge inn et kateter! ;-) Bare kom opp til trøndelag først, så fikser vi den! ;-)

Skrevet

eller du kan selge meg billetten din :-)

så slipper du garantert de kjipe doene......

selv synes jeg det er en knallgod ide ;-)

Skrevet

Hvorfor ska alle gni denne konserten i tryne på meg??? :/

Hadde gleda meg sånn til å se HIM (å bare dem) men så ville omstendighetene at jeg ikke kunne :( JEG VIL SE VILLE VALO!!!!!!!!

Så det så! hehe

Skrevet

drikke masse vann ja.. men da må du jo på do ofterer.. tranebærsaft og kapsler lindrer uvi.. men sjekk at gravide kan bruke da..

god tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...