Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Du bor i amerika ikke sant?(håper e ikke har misforstått totalt nå hehe).. Men du må jo ha mange gode amerikanske kakeoppskrifter som er typisk amerikansk?? Elsker å bake,men syns det er et strev å prøve å finne ut av ingrediensene og måleenhetene på mange oppskrifter.. Du har ikke en (eller flere) kjempegod typisk amerikansk oppskrift som du kunne tenkt deg å dele med oss (meg;))?? Hehe,er forresten forferdelig glad for at e ikke bor der borte..hadde kommet til å est opp noe forferdelig (har jo så sinnsykt mye godt å knaske på hehe). Takker og bukker:)
Northernlights Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jeg baker norske ting ;o) Boller og sånt. Så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg der,gitt. Datteren min elsker å bake brownies, MEN;hun kjøper ferdigblandinger på butikken. Blander i olje og egg,,,
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 å så synd da...hehe,det blir vel sånt når en bor der borte og ikke hjemme i gamle landet;) Jaja, e får holde me til de opskriftene som står på det søte liv etc. Ha en fin dag videre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå