Gå til innhold

Har dere dildoer/vibratorer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags? Hvor mange? Hva er best? Fortell fortell.... Min er helt enkel... Kunne tenkt meg noe mer spennende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmin er også helt enkel - en g orm fra fun factory, knall rosa og gjør jobben :) Du kan jo prøve en sånn "bunny" med klitoris stilmulator og som har kuler som går rundt i selve skaftet? Titt på kondomeriet.no!!!

Skrevet

Har en flower power,med to deler vibrator for klitten og kuk del med kuler som går rundt,tror den kostet 900 fikk den av min kjære da han skulle reise bort 10 dager,var redd jeg skulle savne han...

Så har jeg mini mite vibratoren med 5 forskjellige "hetter"

Fingerfun-liten fingervibrator

Og en til liten vibrator som er grei og ha i veska he,he...den er rosa så klart!

Skrevet

Telle-telle...

Har to små, den grønne er ubrukelig pga noen pigger som stikker ut på feil plass, den beige funker best i analen pga fasongen.

Mr.Rosa er normal penis-størrelse, men rister ikke lengre. Funker supert som dildo da.

Har en lilla som er ganske hard, med silicon-trekk som dirrer (og tirrer!) noe helt sykt, funker meget bra utenpå, men er litt hard og uformelig til å putte inn i noen hull.

Og den lille rosa, med futteral til å ta med på tur. Genial vibrato på den, pang så er jeg der.

I tillegg har jeg SmartBalls til bruk for trening og tenning.

Skrevet

har ingen jeg ;-) No need :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...