Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 hei,hei. jo stemmer det.var jeg som hadde barnehagen i brsdagsbesøk..var bare avdelingen som eldstemann går i da.men ble jo en del unger da;) men det var såååå gøy..det var strålende vær den dagen,så vi grillet og storkoste oss:) hadde noen leker,feks tautrekking..og alle fikk premie..(hver sitt nøkkelbånd) så haddet jeg laget skattejakt..hang opp forskjellige gåter..feks: jeg er stor og blå,og kan hoppes på!! da skulle de jo selvfølgelig til trampolinen..og de klarte alle gåtene..imponerende;) før de til slutt endte opp ved et tre,og under der hadde jeg gjemt en skattekiste med alle "godteposene" de ble kjempeglad for posene,som inneholdt: hvert sitt baderingdyr,en kjærlighet og en gullmynt:D de skulle egentlig bare være her fra 10.30 kl 13..men de gikk ikke før rundt 14.30..både ungene og de vokse på avd ville ikke gå..hehe;) så det ble en stor suksess..og den skal gjentaes i aug..da skal nemmelig nr2 begynne i bhg,og på samme avd..så da feirer vi hans bursdag på samme måte:) gleder meg allerede:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå