Gå til innhold

Hvordan traff dere deres bedre halvdel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En januardag var jeg på danskebåten med noen veninner, og i lugaren rett over oss fant jeg sambo på guttetur.. Ble litt festing med de istedenfor alle de gamle som var på harrytur..

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

På nett, rettere sagt spraydate. c",)

Skrevet

På et diskotek der jeg egentlig ikke var gammel nok til å komme inn.

Skrevet

Vil si datteren min er min bedre halvdel! Men møtet med faren hennes var ikke like bra. .. One Night Stand . Huffe huff:(

Skrevet

Traff ham på fest jeg gjennom felles bekjente.. veldig originalt:)

Skrevet

Samme som Kristina_rampejente :)

Skrevet

Blink. :)

Skrevet

møttes da vi begynte i samme 1 klasse på vgs. var sammen i 8 mnd. Nå 13 år etter er vi igjen sammen :)

Skrevet

Gikk på Mac'en... ble sammen tre dager etterpå og gift på dagen 7 år senere:-)

Skrevet

På byen. Han var på innflyttingsfest(med tilhørende bytur) hos en kamerat, jeg feira at jeg hadde flytta fra eksen;p

Skrevet

Vi møttes på byen. Dvs det tok litt tid før vi ble sammen, for han sa rett ut at han ikke var kommet over eksen og at jeg ikke måtte bli skuffet om de ble sammen igjen. Nesten litt for ærlig han da;) Imellomtida rota jeg med en annen fyr (VILLE DERE SET T PÅ DET SOM UTROSKAP FORRESTEN???? Liker ikke utroskap jeg nemlig...), men så ble det mer og mer alvorlig med sambo, og tilslutt var vi sammen og det var oss og framtida vår som gjaldt:)

Skrevet

nei, det ser ikke jeg på som utroskap. særlig ikke med tanke på hva han som at han kanskje kom til å bli sammen med eksen igjen!! det er forskjell på "å date" og å "fast følge" :)

Skrevet

Ja ikke sant? Hadde nesten dårlig samv.het for det, men vi var jo ikke et par så! Men heldigvis endte det som det gjorde, at han ble min:)

Skrevet

Kan vel ikke kalle det min bedre halvdel, men i alle fall pappaen til datteren min traff jeg da vi begge jobbe i et krigsrammet område i øst-europa.

Skrevet

Ble kjent da vi var 16 år gjennom noen felles venner. Først ble vi veldig gode venner, kranglet, ble uvenner, venner igjen og så sammen=) vært sammen i 6 år.

Skrevet

Jeg var bartender, han skulle ha fredagspilsen sin :)

Skrevet

Vi møttes på en festival som heter All Tomorrows Parties i Hastings 2001. Jeg likte ham ikke.. :)

Så begynte han å jobbe i baren jeg jobbet og da ble vi gode venner og etter en klinerunde på et fuktig Fernet Branca og White Russian-nachspiel noen år senere ble vi kjærester!

Skrevet

I taxikøen hjem fra byen.... Say no more....

Skrevet

hehe...

jeg sang, han var lydtekniker, han var 14 (jepp, mye talent når det gjelder teknikk i den gutten) og jeg var 13...

vi likte hverandre IKKE.

for å gjøre en laaang historie litt kortere, var vi uvenner , eller nesten "fiender" i tre år, da jeg plutselig skjønte hvor bra fyr han egentlig var, og jobbet hardt for å sjekke han opp..

siden vi enda var unge (16 og 17) satte jeg inn nådestøtet på påskeleir for ungdom, og dagen etter at vi kom hjem kysset vi for første gang..

5 år etter giftet vi oss, en mnd før toårs bryllupsdag, altså for 17dager siden, fikk vi vår nydelige datter:)

Skrevet

Da sparte sikkert en av dere drosjepenga hjem da, hehe..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...