Gå til innhold

Hvor mye barberer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har allti hatt litt øverst, følte at jeg kom til å føle meg rar uten. Men etter mye masing fra gubben endte det med at jeg barberte bort alt. Han ble steinkåt! Men jeg ble enda kåtere... hmmm rart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar bort alt og har alltid gjort det,har ikke så mye hår så hadde ikke klart og lage noen stripe hadde ikke sett den igjen+at jeg er ganske lys...

Skrevet

jeg har igjen en liten stripe som stopper ca 3 cm fra "leppesprekken"

Skrevet

Har igjen en liten trekant

Skrevet

Liten trekant her og. Føler meg prepubertal uten en liten dott. Og ja, jeg har prøvd glatt flere ganger.

Skrevet

Jeg tar alt - hadde følt meg helt rar dersom det var en "flystripe" igjen. Mannnen tar også alt, hele veien bak. Ingenting er bedre enn en glatt og nybarbert mann:)

Skrevet

hm..... høres slettes ikke dumt ut, men rumpa til mannen er jo hårete så å si overalt.... hvor stoppe da????

Skrevet

Jeg tar alt og det gjør mannen min også :)

Skrevet

Jeg tar alt. samboer barberer seg også

Skrevet

Er det bare oss som ikke barberer noe vekk? Jeg bare klipper det kortere...

Skrevet

Både jeg og sambo tar alt..

Skrevet

Jeg barberer alt. Mannen min sin ønske. Har blitt vant til dette etterhvert, men husker på føden at jeg synes det var litt sjenerende å sjekke stingene etter 3 dager uten barbering, og masse lange stubber overalt, hehe..

Skrevet

Jeg klippet også, helt til emla-kremen ble reseptfri. Med bedøvelse er det jo ingen sak å bruke epillator, og det blir glatt leeeenge. Både i underlivet og under armene.

Skrevet

Hva er dette, da? Har jeg aldri hørt om. Bruker også depilator, men det er så sinnsykt vondt.....Hadde jeg vært bedøvd kunne jeg gjort det oftere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Blir nesten deppa når jeg leser dette jeg. Hvor gamle er dere da? Jeg liker å se ut som en kvinne. De få gangene jeg har barbert alt har jeg følt meg som en annen. Får jo pike-tiss. Det er ekkelt! Vært helt på gråten faktisk. Gjør det aldri igjen. Synes ikke sexen blir bedre og så mye jobb og plager. Nok at man må ta legger og armhuler til stadighet. Har ikke så mye alene-tid en gang at det ville vært mulig å få til. ( Om jeg da ikke skulle tatt av allerede korte netter) Pleier å ta bikinikanten, og klippe håret kort hele veien, men utslett og kløe når hår vokser ut vil jeg altså unngå i det daglige. Det er jo ikke sånn at jeg alltid er perfekt barbert i bikinikanten heller, men liker ikke at det blir gjenngrodd, for all del. Det er jo dessuten sagt fra alle hold at full barbering til stadighet verken er bra for lukt, hårsekkene eller infeksjoner. Nei, jeg holder en knapp på alder her. Selv er jeg 31, men dette må være et motehysteri fra generasjonen 5-6 år yngere enn meg...?

Skrevet

Jeg er 32 :0) Og for meg har det ingenting med mote å gjøre, men eget velvære.

"Det er jo dessuten sagt fra alle hold at full barbering til stadighet verken er bra for lukt, hårsekkene eller infeksjoner." Dette har har aldri vært et problem for meg, heller mottsatt, føler meg renere og at det lukter mindre uten hår enn med hår. Har aldri hatt noen form for infeksjon og lite plaget av røde nupper el.

Men hver sin smak, tror gubben min er glad vi deler smak på dette område.... ; 0)

Skrevet

Hva er den kremen dere snakker om? Emlakremen? Jeg tar alt.

Skrevet

både meg å sambo tar alt, sambo tar både bryst og underarmene i tilleg...

har prøvd brasiliansk voksin, men hårene mine vokser ser vistnok ikke så lange.. hmmm så d var vist litt vanskelig...

ikke stygt ment til dere som ikkje barbere dere, men når jeg er på stranden å ser unge vakre kvinner me masse hår utfor bikinien syns jeg det er ekkelt faktisk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...