Northernlights Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Eksen ringte fra Texas. Han skal IKKE bo der,nei. Hun hadde en kjæreste når han kom dit,sa han... Han lar meg likevel ha gutten vår,siden han nå er uten både jobb og sted og bo.. Han reiser tilbake de 2200 miles det er "hjem". Huff..hadde virkelig håpet for hans del dette skulle gå bra,da. Men den gang ei. Kanskje han tenker seg om før han gifter seg så fort neste gang??
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Å milde... Vel er han vel ikke akkurat perfekt selv, men dette tar kaka! Fy filler'n for useriøs dame, da!
* 5 om dagen * Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 nå ble jeg målløs.... tydelighvis ting han ikke viste om hun ja....men sånn er det når det går bare dager fra kjennskap til ekteskap... håper ikke sønnen din har vært vitne til noe rabalder nå da... og så bra at du har alt i orden når det gjelder sønnen din...
Gjest irismor Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Litt sånn "what goes around, comes around" =))) Han fikk vel som han fortjente da. Men det aller beste er vel at du nå har omsorgsretten for gutten deres.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeez, for ei dame han hadde funnet seg da! Men kanskje ikke så rart med den personligheten du har beskrevet ham med...
Northernlights Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 Ja,sånt er noe skit. Hadde jo faktisk håpet det gikk bra. Ønsker ikke noen noe vondt.
Northernlights Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2007 Han sa at han hadde jo gitt opp alt,og solgt alt han eide. Hm..husker ei som gjorde det engang,og flyttet fra Norge til USA...så what goes around comes around. Sant det,ja.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Ikke vondt ment altså, men han høres ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen? Var vel ikke så gjennomtenkt dette giftemålet?
Gjest irismor Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Ja men du har jo et godt ekteskap nå og endelig fått gutten fulltid hos deg da =))) Så får han starte på nytt da, kanskje han kan søke om almon bidrag fra den kommende x-kona. Sånn litt for tort og svie. Den dama kan jo ikke være helt god da. Men litt rart å reise så langt for å gifte seg med noen man knapt kjenner =)
Northernlights Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2007 Sa det til han "wow, that was short lived..." Han skal få det annulert,sa han. Han var veldig åpen på tlf til meg. Jeg var gift med han i 7 (lange) år. Vet at han ikke er enkel...så det er nok bare ei side av historien jeg har fått høre. Jeg spurte om hvor mye gutten vår har fått med seg. Bare litt, sa han... Det er virkelig på tide han får et stabilt hjem.
Northernlights Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2007 Man gjør rare ting i forelskelsesrusen ;o) Han har faktisk ikke noe imot at gutten bor hos o0ss her nede. Så vi må bare fortsette planegginga.
melkekua™ Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Jøsses.....det var ikke lange ekteskapet!!!!!
Expat Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Hei hvor det går... Du northernlights, det er ei på Aleneforeldredebatten som trenger din ekspertise, tittel er Advokathjelp...
Northernlights Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. juli 2007 Takk, da skal jeg se der =) Ikke sikkert jeg kan hjelpe til,da..
manonym Skrevet 9. juli 2007 #16 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Du fikk tak i de på telefon til slutt altså? Har ikke fått med meg det..=) Hva var forklaringen hans?
Northernlights Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 9. juli 2007 De hadde vært i et område tlf ikke virket. Jeg sa at han ikke må starte noe tull nå, men da sa han at det skulle han ikke, for han har ikke noe sted å bo når han kommer tilbake. Snakket med han i sted, og spurte om han får tilbake jobben sin. Det sa han at han tror han gjør. Han hadde jobbet samme sted i 23,5 år. Var på den nye skolen sønnen min skal gå på, og den virker veldig fin. Snakket med han på tlf i dag, og fortalte han at de har fotballklubb der,og den vil han være med på. =) Han virker glad for å flytte hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå