Emlyn med 2 i magen Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 AAAAHHHH nå har jeg akkurat bevilga meg selv 1 times gravidmassasje hos en fysioterapeut her på Mamasita i Stavanger. Tenkte jeg fortjente det her jeg står i 31 uker med tvillinger, og midt i flyttesjauen...!! ("Fordi jeg fortjener det" hehe). Men altså... det kan anbefales noe så UTROLIG. Særlig for dem som er som meg og ikke helt klarer å la ansvaret fare, selv om man bør holde seg i ro... dagen går med på så mange "jeg skal hvile, men først skal jeg bare..." at det er helt flaut. Og når jeg omsider klarer å legge meg nedpå, raser tankene rundt om flytting og vasking og nytt hus og babyer og alt mulig... Men her klarte jeg virkelig å bare sige helt vekk. Det var så utrolig deilig. Har fått massasje mange ganger før, men denne gangen var jeg helt salig. Så hvis noen lurer på om det er verdt hundrelappene: Et ubetinget JA fra min side (tenk på alle halvliterne vi ikke har drukket hittil... det blir noen hundringser spart der, ja ;o) ). Bare et tips fra meg
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har også fått gravidmassasje og henger meg på anbefalingen! Gulle godt, særlig om man har vann i kroppen og støle muskler!
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Det hørtes godt ut. Koster det mye på Mamasita for massaje?
Emlyn med 2 i magen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Det koster 300 for en halv time og 500 for en hel, absolutt verdt hver krone. De har aromaterapeut og fysio, jeg valgte fysio fordi jeg liker at de "tar" litt. Veldig happy
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Finnes de i Bergen også eller er det bare i Stavanger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå