Gå til innhold

Sander kom til verden på keiserlig vis 25.06.07


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag er go`gutten vår 14 dager gammel,- hipp hurra for han:-) Sander ble født 25.06 på SUS kl. 08.37 og han var 3330 gr og 50 cm.

 

Vi har vært hjemme ca ei uke nå og vi koser oss enormt! Alt står bra til med oss! Sander spiser godt, sover lenge og er smaskens deilig å kose med;-)

 

Keisersnittet var en veldig fin fødselsopplevelse og jeg ble raskt i fin form. Fikk veldig god pleie, støtte og veiledning på barselavdelingen. Masse trivelige folk som jobber der og det var et godt og trygt sted å være. Var på sykehuset i 5 dager og det bidro til at vi følte oss ganske så trygge når vi reiste hjem med Sander. Vi følte at vi kjente signalene hans relativt godt og vi visste at ammingen fungerte. Det ga en god trygghet.

 

Vi var ekstra heldige og fikk være sammen hele familien (jeg, sambooer og Sander) på sykehuset alle dagene vi var der! Det var utrolig fint og gjorde oss sammensveiset som familie fra første time. Første natta ble vi tilbudt å ligge på et undersøkelsesrom på barselavdelingen, det var et lite kontor (uten vindu)som vi fikk plass til to senger innpå og that`s it! Det var et varmt rom men veldig herlig å kunne være sammen så det brydde vi oss ikke noe om. Fikk lov å ligge der i 3 døgn før vi ble flyttet over på et familierom (som tilhører Fødeloftet), det rommet var rene ballsalen i forhold og vi koste oss skikkelig der de siste 2 døgnene. Vet ikke hvorfor vi var så heldige å få være sammen hele tiden på sykehuset, men tror kanskje det hadde noe med at vi var innskrevet på Fødeloftet i utg.pkt samt at de syntes synd på oss etter å ha sovet i bøttekottet flere dager. hehe... Vi var i hvertfall veldig fornøyd med å få være sammen og det var det viktigste for oss. Vi hadde kun øyne for Sander og hverandre:-)

 

Sander gikk ned 11,5% i vekt på sykehuset og måtte mates hver 3.time i to døgn, men han la fort på seg og er en mett og fornøyd gutt nå. Har vært på helsestasjonen og veid han og han legger fint på seg. I og med at han måtte mates hver 3.time og jeg mått pumpe meg trodde nok kroppen min at den skulle fore tvillinger- for makan til melkeproduksjon! Jeg donerer nå melk til melkebanken på nyfødtavdelingen, godt å kunne hjelpe til når jeg har overskudd med melk. Rene melkekua...hehe;-)

 

Nå skal vi nyte late sommerdager og kose oss masse! Til dere som har født ønsker jeg det samme for og til dere som skal føde: lykke til! Dere kan bare glede dere!

 

Stavangerjulimammaer: gleder meg masse til å treffe dere igjen og se på de søte babyene deres!

 

Morslykkener den største lykken på jord! Livet er herlig:-)

 

Stor klem fra Anniken og Sander

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig aa hoere mer om foedselen din Anniken! Har tenkt paa dere og lurt paa hvordan dere har det, men har forstaatt at alt var fint :-) Du traff vel paa andre kjente paa barselen ogsaa?

Misunner deg som gaar hjemme og koser deg med lillegutt - jeg har 10 dager igjen til termin og gleder meg mer og mer. Samtidig maa jeg innroemme at jeg koser meg masse disse her "siste dagene" som ung og fri.. Dagene gaar jammen fort baade med og uten jobb!

Vi sees snart haaper jeg!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anniken,

 

Gratulerer så mye med lille Sander. Godt å høre fra deg og at alt gikk vel. Gleder meg til å møte dere og alle de andre igjen!

 

Selv har jeg 12 dager igjen nå, og klarer nesten ikke vente. Det høres jo helt utrolig deilig ut å bli mor!

 

klem

)O(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anikken og Sander:-) Det var kjekt å treffe dere på SuS altså!! Litt sånn hemmelig møte på gangen, he he... Komisk! Det var godt å se at alt gikk så fint med dere, da fikk jeg troen på at vi også kunne klare det! Og det gjorde vi, for nå går alt som det suser her, vi bare koser oss og nyter tida hjemme:-) Gleder meg til å treffes igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...