Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

......i kroppen altså!!!! =)

Er det noen som ikke får vann i kroppen????

Elller får alle vann i kroppen når man er høygravid?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vert så heldig og ikke få vann i kroppen, jo selvfølgelig har jeg det men ikke hovene føtter og hender... 14 dager til termin...

Skrevet

*sukk* så heeeeldig du er!!!!

Har vært flink å unnga salt du da? andre råd for ïkke å få mer vann????

Skrevet

nei egentlig ikke har ikke tenkt på maten eller reduksjon av salt i det hele tatt.. mista dagen, faktisk den ene ringen min her om fallt av fingeren.

men jeg hviler føttene mye høyt...

Skrevet

prøver å hvile føttene høyt jeg og....når jeg husker det, men jeg vet jeg er ALTFOR lite flink til det!!!!

Har jo et barn til og hus og mann(som forresten er superduperhjelpsom!!!!)

Hadde vann i forrige svangerskap også, så det er vel bare slik at noen får vann....og noen ikke....og jeg er så heldig å få det....ser ut som jeg er oppblåsbar jo ;)

Skrevet

men jeg har ville mye heller hatt vann i kroppen en så ekstremt halsbrann som jeg har....sliter max med det.

vi får bite tenn sammen og tenke baby baby baby baby da er det ikke så ille....

Skrevet

Det har ikke jeg slitt med!!!! Heldigvis!!!! Enig med deg *biter tenna sammen*

Skal vel være glad for at dette ikke er kroniske plager!!!! Sikkert de som har det verre enn meg!!!!

Skrevet

Jeg har ikke fått ødemer i noen av svangerskapene mine. Men fikk masse rett etter fødsel sist gang. Ble veldig hoven i bena da. Regner med det samme denne gangen og. Tror noen bare er skapt sånn :)

Skrevet

Er trøst det og da ;) Er bare sånn jeg =))

Fastlegen min sa det til meg, at han var glad for at det var kvinnen og ikke mannen som måtte bære fram barn....*hehe* Greit å vere overlegne mannen på mer enn en måte da ;) *spora visst av her* ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...