Gå til innhold

Understell til emmaljunga edge duo combi! Hjelp?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg endelig i gang med å "sjekke vogner". Koser meg med å gå i butikker, plage vettet av dem som jobber der, og ikke minst lese i kataloger og på nettet : p

MEN, blir litt forvirra, så håper noen her kan hjelpe meg... har sett en del på edge duo combi fra emmaljunga, og i katalogen står det at man kan velge mellom tre forskjellige understell:

- classic chrome

- classic cryptonite

- sport

noen som kan fortelle meg forskjellen, evnt hva som er "best"?

Andre erfaringer med denne vogna mottas med stor takk, er min første dette så har ikke så veldig mye peiling på området ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har valgt sport underdelen...den er med teleskop handtak og så kan du enkelt skifte kjøreretning...

har ikkje fått prøvd vogna så mykje enda, sidan terminen ikkje er før 10 .aug men det vi har test-trilla så er vi veldig fornøgde :)

Skrevet

Jeg har sport understell, det med steleskop og stoff i kurven under vogna. Vi har vært strålende fornøyd, det er veldig solid, og det nettet under vogna er gull verdt! Det er ikke så mye som en knirkelyd eller løs skrue eller noe, og vogna har vært i bruk daglig i tre år!

Skrevet

vi har også kjøpt den med sports del, den har ikke det "klikke" som man kan variere, men en kan stile hele styret hvor høyt en selv vil ha det. er kjempe fornøyd jeg vertfall;)

Skrevet

Høres kjempefint ut! Takker for svar - hva skulle man gjort uten damene på BIM? hehe ;P Ønsker alle en fin kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...