Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg nå skal ut å gå så tåler jeg ikke en dråpe i blæra, i hvertfall tror jeg det er det som er grunnen. Kjennes ut som ti kniver i blæra, og føles som det hjelper etter jeg har latt vannet da, regner med det er babyen som bruker all vekta oppå blæra. Hvertfall himla vondt, sliter mer med det nå liksom enn bekkenløsningen... også savner jeg sånn å kunne puste ordentlig. Men det er en ting som er herlig i denne graviditeten, alle luktene som jeg lukter så intenst. Lukten av bilen, nyskårne materialer, garasjelukt og ikke minst bensiiin, herlig!!!! Men det lukter faktisk så godt at jeg ikke får nok. Nesten som jeg bare vil sitte i garasjen og lukte blandingene av maling white spirit og lignende. Nei nå får jeg avslutte, dagene går treigt i trøtte været, har akkurat kjøpt meg harry potterboka på 800sider. Også jeg som aldri leser bøker...satser på denne skal fylle dagene mot termin. Lese i garasjen, hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det akkurat som deg...det stikker veldig der nede når i e ute å går "lengre" turer..e nok ungen som presse på ja :-)

å de luktene ja...såååååååå deili........men skummelt å sniffe inn noen av de da..

elsker lukten av lukta som er av badeball å sånn...

å parkeringshus å sånn...sukk....

Skrevet

Hehe jeg er akkurat som deg, eeelsker kjeller lukt, garasje lukt, og ikke minst lukten nede på t banen :):) mmmm

Ellers har jeg også kjempe vondt i blæra, hvis jeg ikke tømmer den ihvertfall en gang i timen får jeg kjempevondt, og må gå helt krokbøyd ut på nærmeste do. Hunden har begynt å tro at når jeg går på do, er det snart tur på gang, fordi dette er det siste jeg må gjøre før vi går ut hehe....Merkelige greier...

Kos deg med harry potter! :)

Skrevet

hehe..

Kjenner meg litt igjen, har også følelsen av kniver der nede og i blæra.. vist jeg legger meg ned og de smertene kommer så kommer jeg meg ikke opp igjen uten hjelp.. kjennes nesten ut som om babyn kommer ut..

Men tror kansje jeg burde snakke med jormor/lege om det!?

Gleder meg sånn til harry potter filmen kommer jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...