Gå til innhold

navne tatoveringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva syns dere om å få nvnet til barna tatovert på seg? jeg syns det er litt stilig jeg da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Hvis det er på et sted som ikke er synlig for allmennheten så er det jo greit, f.eks. på rumpa. Men jeg ville ikke gjort det selv.

Skrevet

tøft ;)

Skrevet

Syns det er kjempefint! Er tilhenger av tattiser, men jeg mener at om en skal ha tattovering så må det være noe en er 1000% sikker på og av noe som betyr noe for en. hva betyr mer enn barna liksom. Svogeren min har navna til barna sine på hver sin arm;)

Skrevet

Hvis du fortsatt syns det er kult om et år, så go for it.

Tenk deg nøye om før du tatoverer deg, det blir der for alltid...

Skrevet

Jeg hadde grisebanka mannen min dersom han kom hjem med store stygge tatoveringer. Nesten skilsmissegrunn. Jeg er muligens litt forfengelig... he he.

Smaken er som baken. Er sikkert fint for dem som liker denne stilen.

Skrevet

Akkuratt:) Det er alt for mange som tar det på sparket liksom..:P

Skrevet

Jeg synes generelt sett at tatoveringer er temmelig harry etter at det ble allemannseie, og tatovering av navn er intet unntak. Ja, kan tro jeg hadde vært fornøyd med meg selv om jeg gikk rundt med en tatovering av barnas navn i en alder av f. eks. 70 (meg) og rundt 40 (dem), spesielt om jeg hadde dem på rumpa. Grøss og gru!

Skrevet

Hvorfor er det teitere å ha tatovert inn navna til barna dine når du er 70? De er jo fremdeles barna dine, og du er forhåpentligvis like glad i dem da? Hvis du tenker på at en 70-åring med tatoveringer ikke tar seg ut, bør du tenke på at det faktisk kommer til å vokse opp en hel generasjon 70 åringer, der å ha tatovering kommer til å være mer vanlig enn å ikke ha. Men er enig i at rumpa kanskje ikke var den ideelle plasseringen av et sånt motiv... hehe.

Skrevet

Tatovering er HARRY!!!!

Skrevet

Så du ser virkelig ikke forskjellen? Da tror jeg heller ikke jeg skal ta meg bryet med å utbrodere. Hovedpoenget mitt er at tatoveringer er ekstremt harry om du er 20 eller 70, selv om jeg må innrømme at det finnes noen ytterst få unntak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...