Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg vil gi en til Fabel Aktiv, fordi mange av svarene hennes får meg til å le. Hun virker som ei dame med masse futt i, og det liker jeg.
Fabelaktiv Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 oi - jeg tar imot takk takk (elsker roser - og andre blomster) Jeg ville gitt en til Gøril med mirakel for hun trenger en nå trur jeg
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Ja har humret en del av svarene til fabel aktiv ja Jeg vil gi en rose til Embarazada, fordi hun er en kjempestøtte og alltid har tid til å lytte
Noah A*3 daga over* Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 kjenner henne ikke,men ville gitt en til doffine... hun støtter alle å er så glad på andre sine vegne når de blir gravide når hun sliter med det selv+++.. håper,håper hun selv får et blått pluss snart... :-) :-)
jentebabymom Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 ja jeg også gir den til gøril, har ikke hørt noe i fra henne siden sist innleg om ultralyd ...triste greier. så en rose til henne! men det er mange trivelig jenter her!!!
Poteto Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 eg ville gitt en rose til stort sett alle her inne. men syns Zalina skal få en kjempe kjekk
gravid me nr 8 :-) Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 jeg ville gitt en rose til hun som nylig mista den skjønne gutten sin....
Nicoline3 Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Jeg ville gjerne gitt en til både Lunis og Gøril, de har det utrolig tøft nå og kunne trenge en oppmuntring!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Jeg gir en rose til min vennine (et medlem av juliklubben), som mistet babyen sin i fødsel igår. Gråter mange tårer for deg. Ord blir fattige i denne sammenheng. Glad i deg jenta mi. Av hensyn til henne skriver jeg ikke nick og signerer anonym, men en rose er sendt.
Lillegullet130707 Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Jeg ville også ha gitt en rose (eller 1000 roser!!!!) til Lunis!!!!!!! Og mange gode klemmer!!!!!
Bimmer´n Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Jeg ville gitt en til Vintersol (som allerede har født.) Kjenner henne ikke, men har lagt merke til at hun alltid er veldig hjelpsom og hyggelig!:-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Jeg velger å dele ut to roser jeg.... den første velger jeg å dele ut til Gøril.. Tenker mye på deg... Sender varme tanker til dere og lille Jesper.. Velger også å gi en rose til Vintersol.. du er bare en person som har satt seg i minnet mitt.. blir liksom så glad hver gang jeg ser nicket ditt.. kan ikke forklare egentlig..
litakine og Theodor Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 Helt klart Lunis, ikke det at jeg kjenner henne eller noe, men kan ikke en gang klare å forstå hvor vondt hun må ha det nå. Og jeg slenger meg på med en rose til henne i juliklubben som mistet babyen i fødsel - det er helt uvirkelig at man skal måtte oppleve slikt
Poteto Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 eg leste nedover her.. vil gje en rose til eg, til hun i juliklubben som mistet under fødsel!! stakkars jente! må være noe av det værste som kunne skjedd, eller, det er det værste som skjer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå