Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg vil egentlig at kroppen skal skrike, le, juble, og ikke minst prate om det lille mirakelet i magen HELE tiden.Første graviditet pratet jeg om det konstant, gledet meg over hver minste ting, og gjett om jeg koste meg i graviditeten. nå som andregangs er det totalt anderledes. ungen var planlagt og ønsket mere enn jeg kan forklare, men fra begynnelsen av svangerskapet har jeg egentlig...ikke fattet det! og verst av alt, tiden flyr avgårde! føler det var igår da jeg sto der med positiv test, og dultet i gubben en tidlig morgen.... Nå er jeg 17 fullgåtte uker, og enda føler jeg ikke det bor noe i magen min. Joda kjenner dult, ser magen vokser, men gravid?neida.... Når noen spør meg hvordan det går med graviditeten tenker jeg liksom, gravid? åja stemmer, jeg er jo det... når skal d gå opp for meg? har sett nurket mange ganger på ultralyd, skal på ny i neste uke..... men klarer ikke fatte d... noen andre?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Akkurat sånn har det vært med meg også... første svangerskapet visste jeg nesten hvor mange timer gravid jeg var... jeg leste alt, skrev masse og snakket om det hele tiden. Nå husker jeg ikke hvor mange uker på vei jeg er om jeg ikke sjekker her inne, hehe... jeg skriver nesten ingenting og lester absolutt ingen bøker eller blader om graviditet,svangerskap og fødsel. Når folk spørr meg hvor langt på vei jeg er så må jeg tenke og regne meg frem.. hehe.. De sier det er heeeelt normalt vennen, så ta det helt med ro.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 takk.... hehe....jeg var slik med nummer 1. regnet på dager, timer... leste uke for uke igjen og igjen. jeg visste gram, lengde, utvikling.... nå leser jeg uke for uke, men bare når jeg har tid.... er ikke opphengt i bøkene heller. alt er bare... rolig.... ingen sommerfugler på ultralyd, ingen hiv o hoy følelser.... bare.. rolig.... godt å høre det er normalt... hehe
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Og ikke minst så vet vi med oss selv at det går bra... jeg vet at vi begge to har en sterk intusjon (sikkert ikke slik det staves,men du skjønner) Jeg har valgt å tro at det er derfor jeg er så utrolig rolig... alt for rolig i følge gubben.. har jo hatt endel i dette svangerskapet,men egentlig aldri vært urolig... ikke engang da jeg lakk.. hehe.. jeg vet bare at dette skal gå helt fint.. merkelig følelse. men du jeg skulle ha spurt deg etter noe... er du på msn i løpet av ettermiddagen??
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 sitter på jobb akkurat nå. men er her så du må bare sende en pm, så skal jeg svare der :-) msn blir nok ikke før seeent i kveld om det blir i det hele tatt. kommer hjem så sent skjønner du. hvordan er formen din da?? ser ut til at dette går bra altså!! :-D
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Joda formen min er fin den.. bortsett fra kvalme og uvel i kroppen idag... forstoppet siden igår,men begynner løse seg litt opp nå.. føler meg som en sau når jeg er på do.. bæææææ hehe. Ruben har sin første skikkelige bleiefrie dag idag... som du kan leselitt under her.. Nei var egentlig ikke noe veldig privat så kan spørre her også.. lurte bare på om du har sånnt gravidbelte.. for om du ikke har det så tenkte jeg låne deg mitt så snart jeg er i mål:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 ååååh :-) nei jeg har ikke det. er det sånn bilbelte eller støttebelte??? litt grønn på det der :-§ en sau?????? HAHAHAHA... så for meg en sau som bæsjA bitte små biter... ja forstoppelse er noe dritt... bokstavelig talt :-p godt det løsner litt hadde en del av det første trimester, sinnsykt slitsomt.... håper jeg slipper det !! er helt grusomt å ikke få tømt seg,,,, bleiefri?? så fliiiiiink :-D vil at min gutt også skal!!!!!!!!! hvordan gjorde du det???
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Jeg bare bestemte meg i dag tidlig for at dette måtte vi begynne med for alvor nå.. har hele tiden hatt en plan om at han skal være tørr til har skal i barnehagen, og plutselig er det jo bare 1 mnd til han begynner.. hehe. Jo dette beltet! det er et slikt som du fester til bilbeltet ditt for å styre den nederste selen bort fra magen og dermed beskytte babyen ved ev bråstopp eller kollisjon. Vært en diskusjon om det beltet her idag, (falsk sikkerhet tror jeg innlegget het) Men min mening er at det er absolutt ikke en falsk sikkerhet. Du får beltet godt bort fra magen,og mer over lårene liksom.. og ved et bråstopp eller en mindre kollisjon vil dette garantert hjelpe på så ikke babyen blir skadet (ev så skadet som den kunne blitt om beltet lå over magen) men en kollisjon i 100 km/t vil det sikkert ikke hjelpe så mye ettersom da er skadene ellers såpass store sikkert. Jeg føler meg ihvertfall mer trygg og det er mye mer behagelig med dette beltet også, stor forskjell.
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 hahha,kjenner meg så til de grader igjen her asså! med nr en så visste jeg nesten på timen hva for dag det var,hvor stor,hvor lenge igjen osv..nå,den tredje gangen må jeg inn på min side daglig om jeg svarer på den tråden;o) men er som jeg skyver det fremom meg og liksom ikke helt tørr tro på det denne gangen..har og vært mer bekymra de to siste svangerskapa..det første var mer s\ånn: jeg er gravid,og om noen mndr kommer en baby.. hihi,får håpe det går opp for meg innen det er dags å presse ut melonen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå