Gå til innhold

Hvor lenge kan jeg bade?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe grense for det? Hører jo at man skal være forsiktig pga infeksjonsfaren, men det er vell bare når vannet har gått, eller?

Og en ting til, må man bruke bind under renselsen etter fødselen, kan man ikke bruke tamponger?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du :-) kan visst bade helt frem til du får ungen har i hørt.ringte føden selv for å høre om det.så lenge ikkje vannet har gått så kan man det.å vis du har hatt et normalt svangerskap...

 

i fikk ikkje bade tili i juni,for har vært innlagt med premature rier i uke 30.å da var de redde for at det sjokket av det kalde vannet skulle sette igang noe..

 

å de anbefaler vel bind ja..e vel pga infeksjonsfare,å at når et bruker bind,kommer mye mere ut lissom...no tok i ks sist,i klarte ikkje bruke bind,så i brukte bare ob etter i kom hjem..men hadde ikkje født heller da,så det gjorde ikke vondt oppi der :-)

Skrevet

Ja da, bare bad så lenge vannet eller slimproppen ikke har gått... Men vær nøye med å ikke gå kald eller våt. Skift til tørr bikini med en gang etter badet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...