Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Er det noe grense for det? Hører jo at man skal være forsiktig pga infeksjonsfaren, men det er vell bare når vannet har gått, eller? Og en ting til, må man bruke bind under renselsen etter fødselen, kan man ikke bruke tamponger?
Noah A*3 daga over* Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 hei du :-) kan visst bade helt frem til du får ungen har i hørt.ringte føden selv for å høre om det.så lenge ikkje vannet har gått så kan man det.å vis du har hatt et normalt svangerskap... i fikk ikkje bade tili i juni,for har vært innlagt med premature rier i uke 30.å da var de redde for at det sjokket av det kalde vannet skulle sette igang noe.. å de anbefaler vel bind ja..e vel pga infeksjonsfare,å at når et bruker bind,kommer mye mere ut lissom...no tok i ks sist,i klarte ikkje bruke bind,så i brukte bare ob etter i kom hjem..men hadde ikkje født heller da,så det gjorde ikke vondt oppi der :-)
BellaSofia Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Ja da, bare bad så lenge vannet eller slimproppen ikke har gått... Men vær nøye med å ikke gå kald eller våt. Skift til tørr bikini med en gang etter badet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå