Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 jeg klarte å gå i dusjen med amme bhen på,hehe, oppdaget plutselig at det var noe rart.. hvis man klarer det,da bruker man ammebh litt for mye. jeg bor i den =(
selfangerkjerringa Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 hehe SÅ fjern er jeg enda ikke blitt da. Men det kan jo være fordi jeg alltid bruker bh uansett om jeg ammer eller ikke... .. men jeg HAR stått i dusjen og lurt på om det var noe galt med øynene mine - helt til jeg oppdaget at jeg hadde brillene på og at det dogga på dem.... hehehe
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 oh, yeah, det har jeg også gjort....en sånn typisk ting som jeg alltid glemmer er å ta av meg de blå plastskoene som vi må ta på oss når vi henter barna i barnehagen...plutselig er jeg hjemme liksom.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 hehe.. det har jeg ikke klart enda.. Men har klart å glemme mobilen i sko butikken.. det var jo ikke så ille.. men jeg hadde lagt den oppi en støvel!! Og i stad var jeg på kjøpesenter.. og når vi kom tilbake så fant vi ikke nøkkelen.. men jeg hadde ikke låst jeg.. nøkkelen sto i tenninga.. ikke så artig når man har helt ny bil! Sambo var ikke helt blid kan man si.. hihi =) surrer skikkelig altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå