Gå til innhold

Da har jeg faatt ordnet sykehusbursdag til svoger :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er saa fornoeyd....

Mannen ringte hjem til en tidligere arbeidskollega og har faatt han til aa hjelpe oss med frakt og henting osv.

Saa naa har vi bestilt blomster, en bok som jeg vet han vil elske og middag fra ynglingsrestauranten til svoger.

Han er saa syk naa at sykehuset har sagt at de tror ikke han kommer ut igjen,men han spiser litt alikevel saa tenkte dette maatte vaere det perfekte.

Ellers saa bra som det kan faa blitt naar man blir 34 og ligger paa sykehus med uhelbredelig kreft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, det høyrdes forferdelig trist ut. Flott at dere har ordnet det slik at dagen hans kanskje ikkje blir så verst allikevel!

Skrevet

Hørtes ut som en veldig fin gave!!

Kreft er noe dritt, er så urettferdig når så unge folk med fremtiden foran seg skal rammes av sånn dritt!! (ikke det at jeg uner eldre folk det heller, men dere forstår sikkert hva jeg mener)

Håper han får en fin dag, tross diagnosen sin!!

Skrevet

Huff, ja det er helt forferdelig. Og jeg skjoenner hva du mener med unge mennesker....

Er saa forferdelig naar vi ikke kan vare der sammen med dem heller, men de skulle egentlig vaert her. Men han ble saa daarlig at de maatte avlyse ferien midt i og reise hjem til Norge igjen.

Men er glad at vi fant en maate aa vise at vi bryr oss paa, utenom aa bare ringe liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...