Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Aldri vært så lenge fra henne, så dette blir spennende å se om jeg klarer. Liker ikke helt å tenke på at hun kommer til å bli skremt av alle de voksne der (de har dratt til barnefar sine foreldre, og der her hele storfamilien samla), men heldigvis så har hun små kusiner og fettere der, og når det er barn rundt henne glømmer hun fremmedfrykten sin!:-)
brumlemor Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Nyt fridagene dine du, og ta godt vare på deg sjølv. Stoler du på barnefaren, så skal du se at veslejenta di har det alletiders. Kanskje dere har godt av det begge to? Ha ihvertfall nokre fine dager.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Å gud! Jeg skulle ønske det var meg! Gullet trasser som en helt om dagen, og jeg er lovlig lei av og til..........
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Snufs..Mini skal være borte fra oss i 14 dager han (
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Egentlig så skulle gipsen til snulla av før de dro, men dette fikk vi utsatt, så da blei situasjonen helt anderledes...trenger ikke bekymre meg for at snulla har det vondt eller at barnefar blir utslitt av å ha en gråtende baby hos seg 24/7 uten mulighet for avlastning (for hun blir jo bare redd for voksne hun ikke kjenner så godt). Så nå kommer vi til å få det bra alle 3!:-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Blir jeg lei av å ikke ha noen barn rundt meg, så kan du jo komme med gullet dit hit på besøk, Kakao, så kan du stikke på en spa eller noe sånt!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Oi...2 uker!:-/ Hvor skal han da?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Hun blir 9 mnd på lørdag...født første vinterdag i fjor!:-)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 går nok så bra så !! har vært aleina sjøl ei uka nu ! samboern har pappa perm å han å rampen e på besøk hos bestefarn ( ja han e en ramp, reiv i stykker en to hundre lapp i dag... haha) men di skal nu enda være eii uka til... usj.. men di kose sæ da! men æ e bare så tiltakslaus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå