hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Har to dager igjen til termin og har så lyst på en røyk....... har ikke røyket gjennom hele svangerskapet sluttet med en gang testen var positiv.... det har gått kjempebra... Nå er det kun 2 dager igjen til terminen og alle forventer at det snart blir fødsel her.. blir helt stressa av det jeg..... orker ikke svare tlf nesten og ikke meldinger.... mest av alt har jeg lyst på bare en liten røyk...... er det mulig etter å ha holdt opp så lenge da..... Flere enn meg som har det sånn???
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Slutta også når eg fikk vita eg va gravid! Men gjett om eg har lyst på ein røyk.. Så sinnsjukt at eg drømme om røyk! Bahhh...
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Helt forferdelig det der.. også at det skal komme nå når jeg nesten er helt i mål... har to barn fra før og de hadde jeg ikke det suget med... det kom når ammingen var ferdig... ja ja godt å høre det ikke bare er meg da... vi får holde ut....
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 jeg også sluttet, men ved hjelp av "endelig ikke røyker" boken.. den vil jeg virkelig anbefale! sluttet på dagen og har ikke hatt røykesug en eneste gang. setter litt perspektiv på røyking.
Mazza** Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 hehe jeg tror psyken spiller deg et puss Lykke til med fødsel og alt....
Noah A*3 daga over* Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 har også slutta...har ikkje vært røyksjuk sia i slutta heller,har gått så bra...men no har i vært så sliten å lei av varme,digre bein++++,å no kan i sniffe på rullingspakka te typen...(har gjort det 2 ganger:-) ),heldigvis e ikkje suget der heile tia,å det gir seg heldigvis når i står ute sammens med typen å kjenne lukta....
~Simelisa & Marina~ Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 hei du er LAAANGT fra alene på den der du, jeg slutta etter 11 dager da testen ble positiv, men har gått nå i de siste 4-5 måndene å har hatt såååå sinnsykt lyst på røyk... Er veldig god på å bli en passiv røyker da andre røyker da ;o) Det er nesten så ljeg gleder meg til jeg blir ferdig så jeg kan ta meg en røyk igjen, LYSTEN ER STOOOR ) Klem
kisso Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 vil i hvertfall skryte av dere som klarer å slutte. Jeg røyker ikke selv så jeg har ikke det problemet. Men syns så synd i disse babyene som får røyk i seg fra magen av liksom....veldig mange som røyker i svangerskapet. Så hold ut jenter dere er flinke. Jeg for min del prøver kutte sukkeret altså godterier, ikke lett det heller syns jeg faktisk. Jeg har alltid vært en godterisluker men ettersom jeg sliter litt med sukker i urinen må jeg nå kutte på en del ting. Stå på!!!
2. gangs Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Har samme problemet.....men heldigvis ikke hele tiden.....det kommer når jeg minst aner det....og jeg har og blitt så svak at jeg nesten har bestemt meg for å begynne igjen etter endt amming....så jeg får amme til h*n er over 20, så kanskje har suget gitt seg.....
Fabelaktiv Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Nå har jeg lagt merke til denne tråden flere ganger og nå må jeg bare... jeg også er litt røyksugen fra tid til annen, men så husker jeg hvor "bæsj" det lukter og så går det over *poff* -eller det går opp i røyk kanskje
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Bare hold ut og vær flink fortsatt, men skjønner hvordan du har det. Har vært slave av nikotinen siden tenårene, men har nå klart å slutte da jeg ble gravid nå. Men går fortsatt og venter på alle vidundereffektene av å være røykfri uten å ha opplevd dem ennå. Har fortsatt sinnsykt røyksug innimellom, særlig dersom jeg har kranglet med sambo eller av annen grunn blir opprørt. Fortsatt dovne bein, og fortsatt tungpust.....
LRMG Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Whisky- og snus-sugen... 29 dager igjen. Men frister ikke så mye når babyen er der tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå