Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg er kåt som faen og dama er litt over 5mnd gravid,lurer på om det er andre som blir sinnsykt kåt under graviditeten eller kan det være jeg bare er inne i en megakåt periode,hilsen en som er så kåt at han har vondt der nede!
Hogne Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Tror evt. du bør bli enda bedre venner med høyrehånda di...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Ikke nødvendigvis... Det kommer ann på den gravide dama hans. Selv er jeg også helt på spreng for tiden og jeg er den gravide ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg (jente) vil helst ha hele tiden , jeg er litt over 5 mnd på vei, og er like kåt enda, får lissom ikke nok, hehe, sånn er det bare, er nok helt normalt, liker ikke damen din at du er det da;)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Dama mi har blitt enda værre hu en før hu ble gravid...vil bare ha mere å mer.... Livet er bare helt topper's (Gliiiiiser).. Hilsen en GLA Mann
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Hørtes ut som meg det, GLA mann! Hehe! Er selv bare 3 mnd på vei, en jeg får ikke nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå