90210 Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Flere med IKM i dag? Noen symptomer? Jeg har nesten alle symptomene på lista! Men så spørs det om deter ekte symptomer eller bare innbilning da.. :-P Skal teste førstkommende onsdag.... Noen flere som skal teste snart!?
Bobine Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Har IKM på onsdag og tida går sååååå sakte. Denne pp fant jeg jo faktisk el, for første gang på 20 mnd. Men har ikke noen symptomer :-/
jmca Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Har ikm i dag, håpet på spire, men neida ikke denne gangen heller. Krysser fingrene for deg og satser på at det sitter snart...
Clavia Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Jeg og!!! Megaspent! Jeg er i første pp og hadde fikk forrige mens 11.juni. Hvis jeg har 28 dgr syklus var IKM igår. Testet negativt på morgenen igår, men håpet lever så lenge TR ikke er her. Men ettersom jeg nettopp har sluttet på pilla er det vel usikkert hva slags syklus jeg har nå..:0) Når bør jeg teste igjen, synes dere?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 etter 48 timer. altså imorgen tidlig:)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Jag har IKM i dag.. Meningen symptom, tror ikke jeg er gravid i det hele tatt! Får vel besøk av tante rød i dag eller morgen! Men da er det bare å prøve igjen! Lykke til jenter!
Minime? *10pp* Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har også IKM idag, men så langt ingen tante:D *håpehåpe* Har vel ingen symptomer jeg ikke pleier å ha før mensen.. Men har hatt hodepine flere dager på rad, og jeg har våknet flere ganger om nettene fordi det har vært for varmt, jeg har vært tørst eller måttet tisse... Tviler på at dette er symptomer da, siden det er ganske varmt her for tiden;)
90210 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2007 Clavia... :-O Tuller du? Jeg hadde også sist mens 11 juni, så da hadde jeg også IKM i går?? Har alltid hatt 28 dagers syklus! Da har jeg regna feil! Ah nå ble jeg glaaad! hehe da er jeg en ekstra dag over ikm! :-P Og spenner TR ut døra om hun banker på!!! hehe Forresten koselig å se hvor mange andre som har ikm rundt samme tid! Vi må oppdatere hverandre etterhvert som vi tester! Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Ja, spennende dette! Så gøyt at du er en dag over da! Har ikke opplevd det enda jeg! Jeg fikk mensen nå i kveld da.. Håper du er gravid da, lykke til!
90210 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2007 Huff så kjipt da Elisabeth Men men du må ikke gi opp håpet! Her ser det ut som om det går for tur Her på bli Gravid er det jo maaange bare den siste mnd som har blitt gravide! Så fortsett å prøv og hold motet oppe så skal jeg krysse alle fingrene for deg og den spiren du SKAL ha!
Clavia Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Hei Veslejenta! Jeg er ikke så "dreven" i dette så regnet bare 28 dager fra 1. dag av forrige mens. Blir ikke det riktig da? Jeg har fortsatt ikke fått noe besøk og er sååå klar for å teste, men kjæresten vil at vi skal vente til imorgen. Da vil det være 4 dager over. ER så spent!! Hva med deg? Ikke noe besøk hos deg heller? Si fra om det skjer noe da, nå som vi er IKM-venner :0)
90210 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2007 Clavia Jepp regnet om igjen og regningen din stemte Jeg er nå 2 dager over og enda ingen besøk av tanta og fortsatt maaange symptomer! :D:D Ja jeg får vel sannsynligvis testene i posten i morgen, så da tester vi på samme dag da! Ååå gleder meg som en liten unge på julaften! hehehe Håper bare jeg slipper å bli skuffa med neg test... Sitter nå her med kvalme som jeg har hatt siden jeg stod opp.. tror vi er gravide jeg! Om begge tester pos så må vi følge hverandre opp hele veien! Det blir jo morro! Da har vi jo termin samme dag også! Hvordan går det med deg da? Noen symptomer?
Clavia Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 Veslejenta :0) Jeg har vært veeeldig på symptomsøkeren i de første ukene, men så fikk jeg en slags bitteliten blødning på torsdag kveld og tenkte at da gikk det ikke denne gangen. Men etter det har det ikke vært noe. Så nå håper jeg fortsatt.. Da er det jo ikke utelukket? Kan være festeblødning? Jeg har vært veldig trøtt og hatt mye halsbrann. Helt siden første uka etter jeg sluttet på pillen har jeg hatt murring nederst i magen, men det kan jo ha noe med pilleslutt å gjøre? I tillegg er puppene skikkelig såre nå. Uff, mye "kroppssnakk", men det må vi vel bare venne oss til hvis vi vil bli gravide :0) Har dere prøvd lenge? Noen symptomer hos deg? Jeg er 80-modell, du? Vi møtes her imorgen uansett resultat da?
90210 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. juli 2007 Festeblødningene kommer som regel mellom dag 5-10 etter eggløsning.. så det spørs om det er festeblødning... Men er ingen grunn til å miste håpet for det Er mange som får en slags liten "siste mens" før svangerskapet liksom... Så er enda håp siden tanta ikke er kommet Vet ikke så mye om det med pilleslutt men halsbrann og tretthet har jeg også overflod av og jeg har ikke gått på pillen på over 2 år. så mulig det er graviditetstegn hos deg og Kroppssnakk gjør vel ikke så mye.. det må vi voksne damer tåle når vi prøver å bli gravide! Nei har ikke prøvd sååå lenge... vi begynte prøvinga såvidt da vesla var 3 mnd.. nå er hun 6mnd om 4 dager så har vel prøvd omtrent i 3 mnd Dere da? Jeg er 88 modell jeg da.. Så er litt yngre enn deg, men pytt i det vell? Jepp vi møtes her inne uansett resultat Må jo få vite hvordan det gikk! Ååå kan ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg hehe.... Og føler meg sååå gravid Håper bare det viser 2 sterke streker der!! hehe
90210 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. juli 2007 er det forresten 1st barnet ditt eller? Det har jeg glemt å spørre om
Clavia Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 Jepp, første gang vi prøver. Er så spennende, skulle så gjerne visst. Testen ligger på badet, men kjæresten er helt bestemt på at imorgen er testedagen. Har ingen spesiell følelse av at "det er noe der" da. Hadde du det da du var gravid forrige gang?
90210 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 10. juli 2007 nei sist gang ante jeg ingenting... fikk jo mensen og alt som planlagt... Men så begynte jeg å kaste opp hver morgen etter det... ( da var jeg rundt 4-5 uker på vei uten å vite det) Så var det sambo faktisk som sa.. kanskje du er gravid? Hehe så da kjøpte jeg en test, og joda den var positiv Man trenger ikke alltid ha symptomer selv om man er gravid.. ei venninne merka ikke at hun var gravid før hun var over 3 mnd på vei!
Clavia Skrevet 11. juli 2007 #18 Skrevet 11. juli 2007 Klarte ikke å vente, så testet i går kveld. Negativ, men ikke fått TR enda, så da er det jo fortsatt håp? Er så frustrerende å ikke vite!!! Hva med deg?
90210 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. juli 2007 Svarer her også jeg sånn i tilfelle andre med ikm rundt nå også kan se Nei testet da altså negativ i dag (ikke med morgenurin) 4 dager over ikm... Så nå får jeg vente til i morgen, ta med morgenurin og se hva som skjer
Minime? *10pp* Skrevet 11. juli 2007 #20 Skrevet 11. juli 2007 Hei Clavia og Veslejenta! Så kjipt at dere begge har testet negativt så langt... Så lenge dere ikke har fått noen mens er det jo fortsatt håp da! Jeg har lest her inne at noen ikke tester positivt før de er i uke 6-7. Jeg hadde IKM dagen etter dere, og har heller ikke fått noen mens:D Har kjøpt tester idag, så skal teste imorgen tidlig... Er skikkelig spent, men gruer meg litt tilfelle testen er negativ! Det blir spennende å se om det har gått bra for både dere og meg! Lykke til:)
90210 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 11. juli 2007 Jepp men da er vi 2 Jeg skal også teste igjen i morgen tidlig Får vente å se da... du må si ifra her inne hvordan det går da? ok? Det skal jeg også! Lykke til til både deg og Clavia!
Minime? *10pp* Skrevet 12. juli 2007 #22 Skrevet 12. juli 2007 Min test var negativ:( Har enda ikke fått mensen da... Så det er vel bare å vente til den kommer for så å prøve igjen! Håper det gikk bedre med deg Veslejenta!
90210 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #23 Skrevet 12. juli 2007 Min var svaaaaaak positiv :-P Men vet ikke om jeg er gravid, siden teststreken var så svak at jeg kun så den om jeg virkelig konsentrerte meg. Så nå får jeg vel bare vente noen dager til for så å teste igjen. Hvordan gikk det med deg da Clavia?
Clavia Skrevet 12. juli 2007 #24 Skrevet 12. juli 2007 Oi oi! Dette lover godt, Veslejenta! Du er sikkert gravid, har det på følelsen :0) Jeg testet negativt i halvsøvne i dag morges kl fem... Selv ikke i søvne klarer jeg å ta babytankefri..hehe. Ettersom det er føste "ordentlige" mens etter p-pille slutt (hadde jo en rett etter pilleslutt da) har jeg mistet litt håpet. Kanskje det bare er syklus tull. Hvor lenge kan man egentlig teste negativt etter IKM og allikevel være gravid egentlig? Trenger noen trøstende ord..:0(
90210 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #25 Skrevet 12. juli 2007 Det er enda håp for deg også Calvia! Man kan gå helt til 3 uker etter IKM før man tester positivt Har også hørt om dem som har gått helt til 6 uker etter IKM før dem testa positivt.. Så ikke mist håpet enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå