Gå til innhold

Skuffa over mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at han har begynt med snus....

Han har "tullet" med meg over lengere tid, at han skulle begynne med snus. Har vært ikkerøyker og kjernesunn (veldig opptatt av helse). Vi er en familie som er opptattav sunnhet. Jeg sluttet selv å røyke for 4 år siden, og har ikke røykt siden, og han har uttalt at han ikke vil at jeg skal begynne å røyke igjen. Men nå har han altså selv begynt med...æsj....snus.

Vet at det er helserisikoer ved bruk av snus. Nikotinet trenger seg ut gjennom huden, og vi venter en liten baby snart. Vi har et stort barn fra før....hvilket eksempel han har tenkt å være for det barnet!? Dessuten har vi ikke så veldig god råd dette kommende året.

Sikkert mange av dere som synes jeg er urimelig. Og at dette er uskyldige greier. Men jeg synes det er dårlig av han å begynne med dette. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker jo -unnskyld meg- helt teit.. han _velger_ å begynne med en stygg vane???

hvrofor gjør han dette? Jeg er sjokkert og heeelt enig med deg

ialledager *sukker oppgitt*

Skrevet

Forstår at du reagerer, men han må jo ta egne valg i livet!

Skrevet

Fant tilfeldigvis en boks da jeg rydda idag....det var slik jeg fant det ut...

Skrevet

du er HELT sikker på at han ikke har snusa hele tiden bare at du ikke har visst om det??? på jobben og sånn?? er jo litt rart at han plutselig skulle finne på å begynne med det nå mener jeg. er jo ikke akkurat det man bare bestemmer seg for å begynne med. kan jo hende at han rett og slett har vært litt redd for hva du og familien din vil si og ikke har turt og si noe før nå...

Skrevet

skjønner at du er litt irritert, men han er da voksen og må kunne ta sine egne valg.

Sambo min snuser av og til sånn i helger og litt ellers... Jeg har ignenting imot det, mye værre med de som røyker. Snus går kun ut over en selv,og det kunne aldri falt meg inn å bestemme om han fikk snuse eller ikke.

Men det er min mening..

Skrevet

Hm...ja hvem vet. Men han har liksom vært helt anti både røyk og snus. Røkte da han var yngre. Men det er mange år siden. Må bare si at han ellers er en fantastisk snill og god mann, har ingenting å klage på han ellers....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...