Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Når kjente dere livmoren "over kanten" første gang? Jeg er 10+5, er det for tidlig?
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 etr du 1 gangs så er det nok litt tidlig, jeg er det og i dag er jeg17+4 og har problemer enda å kjenne livmoren, det er vanskelig første gangen å vite hva man kjenner etter.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 over kanten? hvilken kant? driver dere å fikler for å kjenne på livmoren asså? hvorfor i såfall? blei nyskjerrig her jeg da over om det er noe jeg har gått glipp av..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ok, jeg er førstegangs ja, så får bare smøre meg med tålmodighet da:-) Med kanten menes over skambenet, som det heter så fint... Når livmoren kommer opp av bekkenet kan man kjenne den som en hard kul der.
Ioren Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Ja, man fikler visst med magen =P Er 25 + 4 og har enda ikke hatt noe behov for å kjenne livmora mi.. Det får jordmor ta seg av.. Hva skal jeg kunne lese ut av det uansett? Får tatt alle mål jeg trenger på helsestasjonen når jeg er der på kontroll jeg
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Glemte å si at hvis du vil kjenne den så ligg på sofa eller seng og ikke løft hodet, gjør du det så strammer du automatisk magemusklene. JM er også villig til å vise deg hvordan du skal kjenne etter den.
Realist Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Fikler?? Jordmor viste meg første gang jeg var der hva det var, jeg spurte ikke etter det, hun sa det bare og viste med hånden min. Nå syns jeg det er morsomt å kjenne at den vokser. Vil ikke kalle det fikling, men koselig. Mannen syns det er artig og kjenne også. Men nå venter jeg tvillinger og har vokst mye alt så det var nok lettere for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå