Gå til innhold

Seriøst. Hvor lang er gjennomsnittspenisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha lest 14 cm.

Kjæresten min sier han har 14. Men jeg har vanskelig for å tro det. Synst den mer ligner på 10-11. Dette gjør meg faktisk ganske frustrert. Da jeg tross masse knipeøvelser ikke akkurat er blitt mindre etter fødsler.

Hva er egentlig normal lengde for den norske mann? Har jeg et urealistisk bilde når jeg tror alle andre menn har rundt 16-17 cm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennomsnittet i Norge er 15 cm, i ERIGRERT tilstand.... Ekke bedre stelt, skjønneru' ;-)

Skrevet

Ja, da er du veldig urealistisk. Gjennomsnittspenisen til en nordmann er 12.5.

Skrevet

Tror det kommer litt an på lengden til han som forteller det.... Uff da...

Skrevet

Måler man under eller oppå?

Skrevet

13 cm har jeg lest... Mannen min er 10 cm over.. MOHAHAHAHA...

Skrevet

Mannens penis skal normalt være like lang som håndflata. Fra fingertuppene og til håndleddet:-) Derfor er det greit å holde seg langt unna mannfolk med små fingre og liten handflate (regnskapsfører/bankfunsjonermannfolk) :-)

Jeg med mine kjempeklubber ligger så klart langt over gjennomsnittet....

Dessuten er snurrisen bare på 10-11 cm, så har fyren et ALVORLIG problem..Jeg hadde ALDRI klart å leve med noe så lite:-)

Skrevet

23 cm? Må gjøre vondt! MOHAHAHA ;D

Skrevet

Neeeeida.. Han kan bare ikke stuke den fort inn, for da blir det litt småvondt =P

Skrevet

hehe, guben har de store nevene, men skal innrømme at han ikke har store karen, så det er nok ikke 100 % rett :P

Skrevet

Samme her, men han har "bare" 18 cm. Han blir litt skuffa fordi han ikke kan støte så hardt han vil, da jeg får skikkelig vondt av det. Har bakoverliggende livmor, dessverre...

Skrevet

Det der er bare tull Yppert. Mannen min har små never, men ikke liten penis. Hvis en mann knytter hånda og strekker langefingeren så langt han får den mot håndledet så kan en måle fra det punktet og frem til spissen av langefingeren når hånda er utstrekt. Da får du mål. Så frem med målebåndet Yppert, for det stemmer. Akkurat som at underarmen din på innsiden er like lang som fotbladet ditt.

Skrevet

samboer sin er 17 cm. Helt perfekt. Eksen sin var 21 cm og kjempe tjukk itillegg. Jeg ble vant til det, men nå som jeg har ny kjæreste og at han er litt kortere og litt smalere syns jeg det er myyye bedre :)

Skrevet

Ikke så lang som man skulle tro, med andre ord.

Skrevet

Syns nå ikke lengden er det viktigste, jeg da. Hvis man først skal fokusere på størrelsen, så han diameteren, dvs tykkelsen på penisen mye mer å si for nytelsen, er min mening. (Det er selvsagt en fordel at vedkommende kan å bruke utstyret og seg selv også, ellers hjelper det ikke så mye med bra utstyr)

Skrevet

Finnes det noe som helst å gjøre med dette, da? Bortsett fra operasjon, som ikke er særlig vellykket vanligvis.. Bare lurer.. Må da være noen eldgamle kjerringråd der ute..

Skrevet

Fra fingertuppene sier du dr.yppert..?Men fingrene er da ikke like lange...Så hvilken finger?

Skrevet

For å si det enkelt.. den ytterste fingertuppen... (fuck you fingeren) og helt ned til der håndleddet bøyer seg:-)

Mannfolk som ikke har denne perfekte målestaven eller som viser alvorlige avvik, kalles for medisinske misfostre:-)

Grunnen til dette er at diameteren også skal stemme overens med håndens gripeevne!!! Så dere damer som har skaffet dere "feilvarer", her trenger dere virkelig å bytte ut svineriet med skkikkelige varer:-)

Skrevet

Bare 12-14 cm??? Er det sant? Hvor gamle er disse norske "mennene" da?

*bortskjemt*

OK, det var alt for intime betroelser for juli mnd. Over og ut.

Skrevet

He he he, må visst dele litt mer med dere, ja.

Det var snakk om lukeparkering, og kjørelæreren min holdt opp begge hendene og viste ca 12-14 cm mellom håndflatene. Han sa: Det er ikke rart at norske damer er dårlig på øyemål når de stadig blir fortalt at dette er 30 cm...

Skrevet

det er skammelig.. gutten min på 6 år har jo denne størrelsen i slapp tilstand og jeg vet hvem han har arvet det av:-.)

Skrevet

Mener selv at det beste er en kombinasjon av lengde, bredde og meter pr. sekund.

Også bortskjemt....

Kremt.

Skrevet

Ja, du vet hva de sier om at det er "ræva som styrer";-)))

Mannerumper kan være fine saker;-)

*bortskjemt* (Sa jeg det? Igjen???) (Sukk, får visst kalle kall'n hjem!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...