Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 hvordan er de om dagen? Jeg har en som bare sutrer og skal henge i skjørtene mine. Han kan ikke ligge å leke noe for seg selv, skal bare klatre på meg. Jeg får ikke gjort noe i huset, når jeg skal dusje må jeg bare sette han i lekegrinda og la han hyle til jeg er ferdig. Er det separasjonsangst tro, eller er han blitt så bortskjemt at han bare skal ha vilja si? Han er blid som en sol om han får gjøre ting han egentlig ikke fåt lov til, som å leke med mobilen eller dataen. Vær så snill å si at dette er en fase....som går fort over.
Murmeline Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Er ganske likt her, og hos de fleste andre jeg kjenner med jevnaldrende... Men her er dagens høydepunkt nettopp dusjen, vi dusjer sammen, og da koser hun seg verre! Bare lar henne krabbe rundt mens jeg vasker meg, så tar jeg henne på armen etterpå Kan anbefales om man har plass til det!
suseduse Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 min er 9 mnd og begynner å slutte med det... var helt forferdelig når det pågikk!!! men blir bedre snart
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Godt å høre, ble mange kilo lettere nå Da tar jeg han med i dusjen neste gang, men er det så bra å dusje de hver dag da?
Simselimsen Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jenta mi på 91/2 mnd begynte og få seprasjonsangst for ca 1-2 uker siden. Nå kan vi ikke gå ut av rommet uten at hun begynner og hyle, og før så brydde hun seg ikke engang.Og hun vil ha oppmerksomhet HELE tiden...Før kunne hun leke alene lenge om gangen....Ikke vil hun legge seg og sove uten at vi er på rommet, mens før kunne vi bare gi henne melk og gå ut og da sovnet hun av seg selv....Hun er jo så blid og søt når hun får viljen sin, og jeg greier ikke høre på hylinga hennes så jeg lar henne gjøre som hun vil....Men håper det bare er en fase for nå er det ikke lenge til lillebror kommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå