Mamma til 3 <3 Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer med overstått til jenta di=) Og velkommen inn hit.......
SnupsaTupsa Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer! Håper dere hadde en fin dag ) Min jente ble også 2 8.juli, og tittet på profilen din og ser at vi bor i samme fylke ;O)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Hei Annetten! Å så gøy da, akkurat samme dag! Når på dagen ble din jente født? jenta mi er født 11.40. Du har fått en til, så koselig da=) Går det fint med tanke på sjalusi osv? Tenk så mye glede de får av hverandre opp igjennom årene, heldige de to! Har lyst på en til om ikke så veldig lenge vi også! =)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 bor forresten i Askim! dere da?
Lykkeligmammatiltre Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 glemte å si; Gratulerer så masse med dagen til snuppa di også!! =))
SnupsaTupsa Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 18.15 kom hun omsider ut (akutt ks). 11-12tiden var jeg grusomt opptatt med riene mine... var vel rundt der jeg hadde ca 6-8 cm tenker jeg... grøss og gru! det vil vi ikke tenke på! he,he Hvor fødte du? Vi var på B3 på Fstad. Kanskje sett hverandre i løpet av barseloppholdet også da hi,hi Går kjempefint med de to tuppene våre! Nå er minste 7,5 mnd, og de leker litt sammen og største passer på henne litt osv, Og krangler litt da ;p Er absolutt å anbefale med en til! Masse kos, men også en god del mer jobb og slit. Men innbiller meg at det blir litt bedre med det når de er litt større... Vi bor i Moss forresten!
Lykkeligmammatiltre Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2007 vi har nok ikke sett hverandre, jeg fødte nemlig på Ullevål, bodde i Oslo da nemlig! Vi tenkte å vente til neste sommer med å prøve på nestemann, men vi får se ;-) Vil dere ha flere da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå