Marianne87 Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hei. jeg var i uke 18 da jeg var på ultralyd første gang og fikk beskjed om at jeg ventet en gutt. De sa de var helt sikre og at det var synd på barnet hvis det var en jente. var sikkert ment som en spøk men alikevel. 'Nå i uke 26 var jeg på ny ultralyd og denne legen kunne ikke skjønne hvorfor noen hadde sagt det ble en gutt. han sa han tydelig så kjønnsleppene og at det ikke var noen testikler. altså at det skulle bli en jente. Jeg blir like glad uansett kjønn jeg, men er det noen som har opplevd dette? At kjønnet blir endret fra gutt til jente? og har dere som har opplevd det fått det første de antok eller det siste? takk for all hjelp =)
Iltaet venter tvillinger Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Fikk beskjed om at gutten min skulle være jente, så det kan skje.
Teltpluggen Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 naboen fikk beskjed om at guttungen var jente;) En venninne fikk beskjed om at jenta hennes var en gutt:P
Marianne87 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 ok men er det ikke rart når legen sier at hu er 100% sikker på at det blir gutt også sier en annen lege at det er bare tull. at det blir jente? og har endringa på kjønnet stemt når barnet har kommet?
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Hei! :-) Har svart deg på jente eller gutt siden! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 jentene kan ha stor klitoris på ett stadie, så da er det lett å ta feil!
Marianne87 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2007 hmmm viste jeg ikke. men skulle de ikke være temmelig sikre fra uke 18 og utover? synes det er rart de sier at de er sikre hvis de ikke er det :/
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 for å si det sånn så er de hvertfall enda mer sikre i uke 26:o)
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 hei..rart da,..hmm..jeg var på ul i uke 17 å de sa føst gutt,så jente men så konstanterte de til slut at dte var en gutt for de så noe mellom beina..men jeg ble skeptisk..hva skal til for at jeg kan få en ny ul??gratis??skal på 3d i slutten av august,da er jeg 26 uker på vei..men lenge til da..man blir jo skeptisk ..
Marianne87 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2007 du må kanskje dra på privat ultralyd da. eller betale for det. jeg hadde ikke fått flere ultralyder bare for å sjekke kjønnet. men jeg er under oppfølging pga ekstremt mye kvalme og oppkast i svangerskapet derfor skal jeg dit om 3 uker og så 3 uker til igjen. håper de vet kjønnet helt sikkert da. etter 2 ultralyder til. Har lyst til å dra ut å handle masse, men vil vite kjønn:p
Marianne87 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2007 Noen fler som har opplevd dette?! grubler meg ihjel jeg:p
sol og varme Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 mine to første jenter sa de at det er nok 100% jenter - men de sa også klart ifra at de aldri kan være sikre... en nabo fikk beskjed om jente og fikk gutt... denne gangen kunne vi ikke se kjønnet -så jeg får vente og lure...vil såååå gjerne vite i amerika blir jo legene saksøkt hvis de sier feil kjønn, heldigvis er det ikke slik i norge - men de har egentlig ikke lov å si at de er 100% sikker..... er bare glad at ungen ser frisk ut og at den har det bra...
ruffen Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 Jeg skal ha jente. Jordmor var helt sikker, og viste på skjermen tre små streker som visst var kjønnsleppene. Så de disse strekene hos deg også? Det var først da hun ble helt sikker nemlig. Sist gang sa de det var gutt, og det stemte det. )
Marianne87 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. juli 2007 ja legen nå påstod han så det, men legen forrige gang på stod hu så utstyret til gutten også så jeg vet ikke jeg ;/ Får vente å se til neste UL håper de ser det helt klart da;D
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 En kolega var på 3 ultralyder hvor de alle tre gangene sa d ble en gutt. De handlet inn masse blått, men til verden kom ei lita jente:)
Bdancer Skrevet 10. juli 2007 #17 Skrevet 10. juli 2007 Kjønnslepper kan på et tidlig stadie være så store at de kan forveksles med testikler... Kan aldri være 100% sikker..
twoboys & a girl Skrevet 10. juli 2007 #18 Skrevet 10. juli 2007 Da jeg fikk sønnen min, var vi på ul å fikk vite at vi fikk en gutt. Men det viste seg at han hadde tatt feil på mange barn. Bodde 4 på ett rom å han fikk en rett, så ul er ikke 100 %. Var sikker på at jeg fikk gutt sist, til han på ul sa det. Snakk om å være skeptisk... Om 9 dager får jeg muligens vite kjønnet på barnet mitt, men helt sikker kan man jo ikke være.
Mamzen Skrevet 10. juli 2007 #19 Skrevet 10. juli 2007 ei jeg kjenner fikk vite gutt på UL uke 18, men ved senere Ul sa de jente og det ble det.
Focusina Skrevet 11. juli 2007 #20 Skrevet 11. juli 2007 Sist jeg fikk barn fikk vi vite i uke 17 at vi ventet gutt. Det ble gutt. Nå var vi til ul i uke 17 og 19. Jordmor antydet første gang jente og bekreftet det i uke 19. Men som hun sa man kan ikke være sikker uansett... Selv har jeg "følt" at det er jente på vei, fra da en. Svangerskapet er totalt annerledes og jeg har lagt på meg på en helt annen måte enn sist. Blitt rundere rundt hoftene, sist var jeg slank forfra og bakfra hele veien, sånn er det ikke nå. Selv håert er annerledes nå, for første gang har jeg slapt og litt slitt hår med små kviser i hodebunnen? Det kan virke som om jeg har hovedvekten av andre hormoner nå, om det er mulig da? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå