Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kastet nettopp opp...skulle bare pusse tenner og så ble jeg skikkelig kvalm og kastet opp...har ikke kastet opp på flere måneder nå jo! hmm

ikke særlig festlig! Ikke kvalm nå lenger, føler bare murring i magen... og babyen er ganske så rolig idag iforhold til igår, men sov lenge idag,så mulig hun var aktiv da og sover nå... (jeg sov til nesten halv ett,bortsett fra et par toalettbesøk..)...

jaja. hvordan er formen deres? jeg har forresten 30 dager igjen til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil svare? :(

Skrevet

Formen min er på bånn, går bare nedover nå synes jeg puhh... Kvalm innimellom faktisk, men ikke oppkast. Fungerer utrolig dårlig på formiddagen, klarer ingenting da. Er så vidt jeg gidder å lage middag, helt oppgitt over meg selv. Blir latere for hver dag, men tror mye har sammenheng med at jeg har vært lenge sykemldt for bekkenløsning og da blir man jo litt passiv... Skal være glad når baby er på utsiden, men tror jeg kommer til å savne det hele litt også.. Planen er at dette er min siste graviditet, da har jeg to barn og syns det er passelig for oss;)

Skrevet

ja jeg kaster opp en del nå..14 dager igjen. ikke hver dag men er kvalm mye

Skrevet

Jeg er kvalm store deler av døgnet,men har ikke kasta opp!!!!

Formen er helt på bånn, og har ikke igjen energi til en dritt!!!!!!!!!!

Bare å stå og vaske opp er et ork...................!!!!!

Jeg eeeeeeeeeeer så lei............skulle ønske hun kunne melde sin ankomst snart.....har 19 dager igjen til termin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...