=)mamsen=) Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hvordan fungerer det?- må man kjøpe en madrass i tilegg eller er det madrass i reisesenga???
Pærefrø Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Det er en syltynn madrass med reisesenga, men den er så tynn og hard at jeg har brukt å legge et pledd under lakenet sånn at det blir bedre å ligge for de små...
AneB Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Samme som masræva. Tror ikke de tar skade av det, men hvis de skal ligge noen netter er det sikkert greit å legge litt ekstra polstring har jeg tenkt.
Lykkekløver Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Vi var å kjøpte en ekstra madrass på Jysk, sånn billig skumgummi. Når man pakker den hardt får man plass til madrassen i en vanlig plastpose. Madrassen i reisesengen er så hard at det umulig kan være godt å ligge på..
2 søte små gutter Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeg bruker overmadrassen til den vanlige senga i tilleggg til den lille tynne som hører til. Blir hvertfall litt bedre.
virrevirrehodet Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 ja, er steinhard..er sponplater med et tynt, tynt stofflag utenpå..har en tynn overmadrass vi har i tillegg vi, og det funker fint
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 man får kjøpt ekstra madrasser der er specielt beregnet til reisesengen. Den kan foldes i 3, så den ike tar så megen plass
mamma >to gull Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Simo sin reiseseng har madrass og den er ikke hard :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå