Gå til innhold

Litt rart eller helt normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt (ca kl 5) våknet jeg av skikkelige menssmerter og måtte puste meg litt gjennom dem.. hadde ca 5 av dem i løpet av et par timer - så stod jeg opp og etter det har jeg mer hatt bare menssmerter men ikke "pusteproblemer"

er det mer tydelig når man ligger slikt eller har "det gått over"??

Noen med erfaring fra slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt med mange rare følelser og små-smerter i den regionen, ja;0)

Høres egentlig ut som kynnere. Har du barn fra tidligere, og har opplevd kynnere før?

Skrevet

jaja - kynnere har jeg hele tiden (10-30 om dagen eller så eller fler - teller ikke) men de er ikke vonde

De jeg hadde i dagmorges var noen kynnere mens andre "bare" var menssmerter - med tak i ryggen nesten (skriver nesten for jeg har ikke hatt tak før trur jeg - tok keisersnitt 4 uker før sist skjønner du)

Skrevet

jeg har også hatt kynnere med mer tak i no på slutten.. gjerne regelmessig også i flere timer, men ikke vonde nok til å ringe klinikken har je følt og hver gang jeg virkelig blir optimistisk så gir det seg... blææ sånn har det vært i to-tre uker no..

Håper det er noe på gang med deg at det nærmer seg iallfall:)

lykke til..

Skrevet

men jeg vil ikke nærme meg.. jeg vil ha snuppa inne i 7 uker til jeg..

Skrevet

Modningsrier???

Skrevet

Urk... jobber nå og ringte legen.. har vært sykemeldt pga mye kynnere, men er tilbake 100% nå.. legen sa hun ville ha meg sykemeldt men jeg sitter jo bare..

vil ikke modnes og føde før om 5 uker minimum... bare håpet at noen kunne si de har kjent sånt og så har det "gått over"... at det bare er no greier..

har fremdeles murringer og kynnere men ikke sånn at jeg føler jeg må "puste" meg gjennom de. Er ikke sånn ille pusting altså - men mer enn normal pust.. uff vanskelig å forklare ja

takk for svar jenter

Skrevet

Høres ut som om du trenger å ta det enda mer med ro. Selv om du "bare" sitter på jobb, er det jo alltid litt mer stress å opp på morran, komme seg på jobb, hjem igjen osv.

Kos deg og håper du ruger godt fremover:o)

Skrevet

mee tooooo. Jeg vil ikke ha et prematurt barn til.. Jeg vil ha mine 3 uker perm før fødsel for å gjøre alt klart og jeg vil bli HØYGRAVID og flott og ta masse bilder av magen... såh!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...