Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mykposen som hører til vogna....er den myk nok alene til babyen? Eller bruker dere xtra madrass. Det er et innlegg i posen og altså.....Barnet kan vel ikke ligge direkte i den posen uten noe annet?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter det litt opp* da jeg håper noen gidder å lese =O

Skrevet

Kjenner ikke den teutonia, men har en annen teutonia med myk bag. Hadde saueskinn i den jeg.. men trur det går bra med bare et helseteppe el.lign dersom det er for varmt altså

Skrevet

Saueskinnsteppe?? eller????

Skrevet

Jeg hadde en skinnfell som jeg kjøpte på babyshop trur jeg.

Skrevet

Tror jeg har funnet løsningen nå......(uten at det virker som om det er så magen som er intressertte ;) ))

Kan fortelle det til deg jeg F_A......det ser ut som "Storken AS" har madrasser til å legge inne i mygbagen.....har sendt dem en mail, så får vi se hva de svarer....om den passer inni bagen....det hadde ivertfall vært supert.....

Skrevet

Har teutonia Spirit s3, men jeg har bestilt meg hardbag, eller fashionbag som den kalles.. må man kjøpe madrass til å ha oppi? hmm..

Skrevet

Hvordan det er med hardbag....ja, det vet jeg sannelig ikke. Mulig den har madrass.....elller det tror jeg nesten.

Skrevet

Det skal følge med madrass til fashionbagen fikk jeg vite. Jeg har også bestilt denne og venter i spenning... :)

Skrevet

Jeg har s3 med mjuklift og kommer til å bruke lammeskinn i den. Men selv uten det så trenger ikke babyen ekstra madrass, de er så lette at de ikke er plaget av litt hardt (etter vår voksne standard) underlag. Men skinnet er jo bra i både kaldt og varmt vär!

Skrevet

Jeg har også kjøpt fashion-bagen. Det fulgte med madrass som er fast i selve trekket inni vogna. Synes det ble litt stusselig, så jeg kjøpte en ekstra madrass. De hadde den på babyshop, og den kostet vel rundt en hundrelapp. Synes det ble mye bedre etter at vi fikk den oppi. Får bare vent på lillemor nå, og håpe at hun også blir fornøyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...