Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt det og hva koster det ca?

Noen med positiv erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dem får du kjøpt på apoteket.

dem koster 65 tror jeg. i hvertfall under 100 lappen. jeg hadde såre bryster og brukte de.. de fungerte på meg:)

Skrevet

Hvordan fungerer det? Er det bare et skjell du har utenpå brystvorten eller??

Skrevet

de fungerer kjempe bra for såre bryster. Brukte dem de første dagene etter fødselen, ble bra bare etter noen dagers bruk.

Skrevet

stoffer i skjellene reagerer med morsmelken og virker legende. den holder også brystvorten myk. må ikke brukes døgnet rundt for da kan du få sopp på brystet pga varmen og fuktig miljø

Skrevet

de er for å holde brystene dine våte hele tiden og for å ungå bakterier.. jepp de legges bare rett på brystvortene dine. jeg brukte ett amme innleg på skrått under for det ene brystet lekker gjerne litt når man ammer fra det andre. ikke brukes på natta, for de skal luftes litt.. ellers kan du få sopp..

hva er grunn til at du skal bruke det?

Skrevet

Begynner å bli ganske sår, og har lyst å gjøre noe før det blir alt for ille...

Skrevet

har du prøvd purelan?

Skrevet

Jeg kan også anbefale albueskjell, bare husk å koke de en gang i døgnet for å unngå sopp.

Skrevet

Ikke prøvd noe enda. Bare undersøker hvilke ting som går an å prøve..

Skrevet

purelan skal være forebyggende.. så det er jo oxo en mulighet:)

Skrevet

oki. takk for tips. kjøper det i dag jeg da:)

Skrevet

og om det skulle bli hakk i de så fil de ned med neglefil.

Skrevet

kansje smart å kjøpe mesoft 5*5cm koster 10 kr tror jeg.

disse brukte jeg inne i anne inleggene når jeg brukte purelan. jeg tok litt purelan på mesoften og smurte det på puppene med den. behøver ikke vaskesbort før du skal amme:) veldig fin.

Skrevet

Helt grønn her jeg. hva er mesoft??

Skrevet

hmm det er små lapper på en måte.. hvos du sier det på appoteket tror jeg de veit det.. hehe.. det er mange i pakken og de er pakket inn i papir greier.. er litt fersk selv..

pakken er hvit skrevet med grønn skrift. ligger stort sett ved baby tingene på apoteket..

Skrevet

Tusen takk for god info gotulla:)

Skrevet

håper det var litt til hjelp:)

Skrevet

Albueskjell og lufttørking om natten redda mine stakkars pupper med åpne kjøttsår(som aldri ville gro..).. Løp og kjøp. 85 kr kosta mine !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...