Veslesnuppa Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Venter på eggløsning jeg nå,de nærmeste dagene.Men nå kommer det brunlig utflod!!?? Noen som kan forklare,eller har vært borti det??
Rafi Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Samme her. Har hatt litt brunlig utflod nå siden lørdag, og skal utifra beregninger har el i morgen. Så fikk jeg svar hos noen andre her at det kunne bety at man var ekstra fruktbar. Men vet jo ikke om det stemmer da. Men da er det ikke bare jeg som har dette, begynte å lure om det var noe galt...
Veslesnuppa Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Hei og takk for svaret:) Var kun den ene dagen jeg hadde brunlig utflod,så det var jo bra da. Har eggløsning om et par dager,så da må jeg vel sette i gang;) Blir spennende når vi skal teste i slutten an måneden,Rafi.
petronella_78_med spire =) Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Noen som har opplevd brunlig utflod de dagene man skulle hatt mensen, ...men som istedet har vært gravide??
Rafi Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Til rosatårer: ja dette blir veldig spennende. Dette er nå tredje dagen jeg har litt brunlig utflod, og en del blank utflod. Så det må jo være et tegn på at noe er i gjære. Kan ikke tro noe annet. Tok en el-test i går, som var negativ. Lurer på om jeg skal ta en idag også, men vet ikke om jeg gidder å stresse med det jeg. Vet jo om folk som ikke har fått positiv el-test men likevel blitt gravid. Så jeg håper det blir full klaff denne mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå