Gå til innhold

kjenner dere når dere har eggløysning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia =)

jeg bare lurer på om dere merker når dere har el? hvordan?

Jeg var veldig øm i magen i går, lignende "mensen-øm" men skal ikke ha mensen enda, så lurte på om det kanskje kan være el? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de kan godt være el... eg pleier å ha nesten 1 uker me smerter i magen rett etter egget er sluppet.

Skrevet

Hei!

Jeg merker veldig godt at jeg har el fordi jeg blir mer kåt og kan til og med reagere på menner utenom min egen mann. Det er litt slitsomt men da vet jeg med engang at el er underveis. Så rødmer jeg mer enn andre dager i syklusen. Hjertet banker fortere og har sommerfugler imagen. Altså mer urolig men på en positiv måte. Jeg kan også se det i øynene mine. De er klarere og hvitere i det hvite og jeg synes jeg ser penere ut. Merker godt at jeg får mer oppmerksomhet fra menn viss det er noen i nærheten.;) Typen min merker det også veldig godt. Så er det dette med el slim som kommer. Murring i eggstokkene. Veldig merkbart altså men kan variere for hver syklus. Ikke denne el jeg hadde nå men forrige merka jeg lite og dermed tror jeg at jeg ikke hadde el.

Skrevet

Jeg merker det hver gang. men det er forsjellig fra hver tid.

Noen ganger kjennes d ut som om det skraper, river og sprenger der nede, mens andre ganger er jeg bare oppblåst.

Jeg syns også huden min ser penere ut i denne perioden.

Skrevet

Jeg merker det veldig godt. Har mye el-slim, og i tillegg vondt på en av sidene/eggstokken.

Kan sikkert være at du kan være øm i magen og ja. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...