HaLe Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hei, Jeg har ikke gått på p-piller på mange år, og jeg og min samboer begynte å prøve å bli gravide for noen måneder siden. Før vi begynte å prøve hadde jeg en syklus på 28-30 dager. Sist mens kom ikke før dag 37. Er i dag på dag 38 uten at mens er kommet. Noen som har en vettug forklaring på hvorfor mensen "forsyver" seg slik? Eventuelt andre som har hatt det slik.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 når eg nett hadde sluttet på p-sprøyten så kom mensen nesten vær 14 dag. den ble normal for 4 måneder siden å hadde 28 dager presis. nå er eg 9 dager over:( vett ikke heilt ka så gjør de
ambumamma Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 selv om du ikke tenker så mye over det er det en fysisk og psykisk påkjenning forkroppen og drive å prøve å bli gravid, og det kan være med på å både fremskynde og forskyve "datoen" for mens. Er bare sånn kroppen er. men går du flere uker over mens og allikevel uten pos. gr.test bør du ta en prat med legen. Masse lykke til videre hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå