Gå til innhold

sover 30 min av gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

..noen fler som har babyer som bare tar 30min blunder på dagen??

hun er snart 5mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

min jente på snart 4 mnd'er sover bare i 30 min. til en time om gangen på dagen. det er veldig slitsomt, for selv om hun våkner igjen så snart er hun jo så trøtt! det hender av og til at hun sover 1-2 timer i strekk om formiddagen.

det er akkurat som om hun er redd for å gå glipp av noe. håper dette går over etterhvert, og at jeg kan få henne inn i en bedre rytme om dagen. hun er jo veldig flink om natten. :)

Skrevet

Jeg har en tass som hele tiden har sovet kun 20-30 min av gangen på dagen, og maks 2-3 ganger.

Han er 7 1/2 mnd nå...

De eneste gangene han kan sove litt lenger er hvis han kan sove på fanget mitt, eller sammen med meg i sengen.

Skrevet

Det gjorde mim også fram til hun var 6 mnd. Utrolig slitsomt, for man kan selv ikke gjøre stort i mellomtiden.

Når hun ble 6 mnd forandret sovingen seg radikalt. Nå sover hun 2*2t i løpet av dagen.

Skrevet

hei. ja her og. 15-30 min av gangen. Hun er like trøtt igjen med en gang når hun våkner. Virker som det går veldig lang tid før hun sovner skikkelig. men om kvelden sovner hun med en gang jeg legger henne i vogga og slokker lyset,,,

Skrevet

Jepp, 30 minutter nesten på sekundet. Kan sove lenger hvis vi er ute og triller. Sover godt om natten så jeg er fornøyd selv om han til tider virkelig kunne trengt en lenger blund, ofte overtrøtt. Ja, det virker som om han virkelig kjemper mot sovnen og ikke vil gå glipp av noe...selv om vi understreker at "Her skjer det ingenting den neste timen, bare sov!" ,-) Han må som regel hjelpes i søvn ved enten byssing eller smokk, sånne babyer som bare sovner der de ligger har jeg aldri opplevd.

Skrevet

sånn er det her også. Gutten er 3,5mnd. Sjelden det er så mye som 30min også, 15-20 kanskje.....blir kanskje 3-4 sånne dupper i løpet av en dag. Er en del grinete ja... Men fantastisk flink om natta da =)

Skrevet

Sånn er det her også. Lillegutt er 7 mnd og sover 30 minx3 om dagen. Sånn har han vært siden han var ganske liten.

Skrevet

Gutten vår gjorde det fram til han var nesten 9 mnd. Litt kjipt, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...