*Urolig* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg møtte ¨på jobb idag, men hadde så store magesmerter at jeg sa jeg rett og slett ikke orket å vær på jobb. Klarte nesten ikke stå oppreist! Så så hun så rart på meg...som hun ikke trodde på meg. Ble ganske irritert å sa at detble mye problem for hun nå, siden både sjefen og de to andre er på ferie. Jeg vet det er vansklig i denne perioden , men jeg kunne bare ikke være på jobb! Så ringte hun hun andre som jobber der, hun måtte komme hjem fra hytta (30 min vekke) Begge var drit sure, å det lyste lang vei at de ikke trodde på meg! Nå sitter jeg her med intense magesmerter og føler meg dum!
snuske♥2 Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 for noen drittfolk du jobber sammen med!! stakkars deg og god bedring!
Ioren Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Har ikke noe problem med å skjønne at folk kan bli irriterte når de må avbryte ferie, men de skal ikke bli irriterte på deg, det er jobben deres sitt ansvar å finne erstatter når du er syk!! Ikke ditt ansvar i det hele tatt!! Jeg vet at kollegaene mine må ta mye mer enn det de egentlgi skulle nå fordi jeg er 50% sykmeldt, men det er jobben som skal skaffe noen som kan ta det som blir ekstra, ikke jeg. Så selv om jeg synes synd på kollegaene mine som faktisk blir sittende på overtid av og til for å få ferdig ting fordi jeg er sykmeldt, så kan jeg ikke ha dårlig samvittighet for det.... Håper det går bedre med smertene, ikke nøl med å kontakte lege/jordmor hvis du føler du burde snakke med noen....
Propellmamma til 2 Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Uff, er det rart vi presser oss til siste slutt og ikke er flinke nok til å høre på kroppen vår når vi er gravide?!? Har nettopp gått med på 50% sykemelding (uke 28+0) til tross for utrolig dårlig samvittighet ovenfor jobben... Men som legen min sa: sjefen min burde ha sørget for en erstatter for meg! De har lenge visst om hvordan svangerskapet mitt er. Forstår deg veldig godt, men ikke føl deg dum. Dette er arbeidsgiveren din sitt problem.
*Urolig* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Ja jeg vet det ikke er mitt probem Men føler allikevel det=) Bare sånn at det er sagt, hun som kom fra hytta har ikkje ferie, bare langhelg. så hun avbrøt ikke noen ferie =) takk for oppmuntring
Ioren Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Okei, bare husk at om hun så hadde måttet avbryte ferie så hadde det ikke vært din feil Det hadde vært jobben sitt ansvar Var det jeg på en måte ville fram til =) Hvordan går det med magesmertene nå?Håper du er bedre...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå