Gå til innhold

3 dagers slankekur!!! Noen som blir med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan gå ned ca 5 kg på 3 dager... sies det!

Jeg vet jo at man kan gå de opp igjen, og at man bør gå ned på lengre tid og alt det der, men en liten kickstart på slankekuren hadde vært noe.

Vil bare prøve...

Fra i morgen.

Noen som er med??? Så kan vi se om det er bløff eller sant? Sykehusene bruker også denne før noen opperasjoner har jeg hørt...

 

http://www.helping.no/slank-2.htm

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... hørtes fristende ut, men ville nok i så fall ventet til etter ferien...

 

Men så leste jeg kuren... PØLSE I BRØD???? Pølse er jo ikke akkurat så sundt, og pølsebrød er jo bare deig i magen. Tre måltider er vel heller ikke å anbefale.

 

Men det er jo en kur, da, så det er jo alltid noe rare ting med. ;) Nei, får vel heller prøve å gjøre om på litt av det jeg vanligvis stapper i truten!

Skrevet

hØyres litt utruleg ut den dietten der. Spesielt med peanuttbutter, ikkje akkurat slankekost det då. Men klart det kan gå. Reiser på ferie om eit par dager, så det kom nok litt for seint for meg! Sjølv om eg gjerne skulle tatt av 5 kg.

 

Lykke til

Skrevet

Ja, men denne kuren står mange steder på nett, akkurat slik, ingen endringer!! Det er noe med nedbrytingen osv. Man kan f.eks ikke gjøre om på å ta frokosten dag 1 og bytte til dag 2... Må følges til punft og prikke...

Jeg stusser også over pølser og is, og lurer på om Dream is er grei nok eller ikke ;)

Skrevet

Hehe, takk takk. Jeg blir vel litt gretten i tre dager... Men skal oppdatere dere om det funker, hvis dere vil...

Skrevet

nei takk du, denna har jeg prøvd... Svelta hele dagen, den var grusom.

Skrevet

Har prøvd denne jeg :o(

bare tull.....fulgte den helt slavisk...og gikk ned 1 kilo, men gikk opp med en gang igjen når jeg begynte å spise vanlig + at jeg var sur & grinete som bare h........ !

vil fraråde deg den jeg ;o)

Skrevet

hmmmm, høres kjipt ut... men gikk du ned noe?

Skrevet

samme som hun over her. Men det verste var ved lunsjtider,da var jeg så sulten at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. så det var ikke noen kur for meg, er vant til å spise ofte så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...