My boobs are ok! Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg og min mann har vært gift i 9 år og har en sønn på snart 3. Min mann er verdens snilleste mann og en super pappa som setter både meg og sønnen vår høyest i verden. Problemet er bare det at jeg har ikke hatt følelser for han på veldig lenge. Sexlivet vårt var ille før vi fikk barn og er nå nærmest ikke eksisterende. Han prøver og prøver og jeg avviser, orker ikke vær nær ham på den måten for jeg ser mer og mer på han som en venn. Det som virkelig er problemet nå er at jeg er interessert i en kollega på jobben. Ingenting har skjedd, men vi har småflørtet i noen måneder og nå siste uken før ferien har vi vært ute til lunch sammen og snakket med hverandre i timesvis på kontoret. Jeg blir mo i knærne og det kiler i magen bare jeg tenker på han. Vi sender hverandre lange blikk og dulter litt tilfeldig borti hverandre - skikkelig barnslig... Men jeg føler for han på en måte jeg aldri har følt for min mann og jeg lurer nå veldig på hva jeg skal gjøre. Vi reiser på ferie denne uken og jeg gruer meg til å være sammen med han - heldigvis skal vi være sammen med et annet par også så det hjelper nok litt. Jeg føler jo at jeg bare burde glemme han andre og prøve å gå videre, men jeg vet ikke om jeg klarer det. Jeg klarer heller ikke å fortelle min mann at jeg ikke har følelser for han lengre - det kan jo være det går seg til igjen og at jeg hiver et langt samliv på båten for ingenting. Hjelp meg noen - hva skal jeg gjøre???
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Alle forhold svinger, og jeg tror vi alle har slike perioder der vi mister følelsene for hverandre, og f.eks. blir forelsket i en annen. Men man må ikke glemme at alle forelskelser går over i en hverdag, som i stor grad består av hverdager. Du har det trygt og godt, er du villig til å risikere det for noe du ikke vet hva vil bli ? Har du snakket med mannen din om disse tankene dine (at du kjeder deg i forholdet og ser på han som en venn, tror forelskelsen din i kollegaen er lur å holde for seg selv). Dere har barn, det bør også telle sterkt synes jeg. Anbefaler dere å gå i familieterapi før dere gir opp, kanskje han har en helt annen oppfatning enn du. Er ikke sikkert du kjenner han så godt som du tror.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Henger meg på det hun over meg sier. Mennesket er ikke skapt monogamt. Vi vil fra tid til annen bli forelsket i andre. Når vi kjenner at noe er i gjære må vi derfor distansere oss fra situasjonen. Man vil vel ikke bytte ut partneren sin hver gang man har en flørt med noen andre vel?
My boobs are ok! Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Takk for fornuftige råd. Ikke alltid like enkelt å se ting klart når man selv står midt oppi det. Nå skal vi på en lang ferie sammen, så får vi se om ikke vi klarer å finne tilbake til hverandre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå