Becky333 Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hei. Jeg har IKM 190706, når kan jeg forvente at noen symptomer kommer?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 eg drømte en uke før mensen at eg sa til noen at eg var gravid. så helte eg på å besvime eine natten (ikke merket mer svimmelhet) når mensen sko komme så fikk eg aldri noe i meg. helt sykt. fikk ikke mensen å har enda ikke fått den 9 dager etter. skal teste i måren. vert kvalm 3 dager på rad nå.
HaLe Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Hei, Jeg skulle hatt mensen i dag men den er ikke kommet. Men har i noen dager hatt veeeldig ømme brystvorter og har vært småkvalm/ uvel på morgenene uten at jeg har kastet opp etc. Men symptomene kan vel dukke opp når som helst?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 eg har berre ømme bryst vorter eg og. lurer på om resten og skal bli ømt snart. å nå sitter eg me en grusom hikke:P
Becky333 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 takk for bra svar, er nemlig litt småkvalm her jeg sitter og har vært der de siste dagene, eller kvalm er vel kanskje ikke rette orde, uggen er vel mer riktig, og det er jo typisk at det bare er psykisk siden jeg virkelig håper jeg er gravid snart.. så jeg får bare vente..
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 hehe de er nok berre å vente å se=) eg er jo langt over ikm men fikk negativ for 3 dager siden så tenkte å teste på ny i måren tror eg.
2 søte små gutter Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Med førstemann hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt før jeg var i uke 6, utenom IKM. Nå derimot har jeg følt meg gravid siden jeg bestemte meg for å slutte på p-pillene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå