Gå til innhold

Kan det være fostervann ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i hele svangerskapet hatt en del utflod,men i de sist dagene har jeg følt at det som kommer ut er litt annet,tynnere og renner mer.. Det er ca 1 spiseskje som kommer av gangen så det er ikke så mye. Har prøvd og lukte på det og vet ikke om det lukter søtt,men kanskje litt(kan være hodet som innbiler seg det lukter søtt)

Hva tror dere dette er og er det farlig visst det er fostervann?

Er forresten i uke 35.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ALLTID ta kontakt med føden om man mistenker at man lekker fostervann/har fostervannavgang. Dette sjekker de ut på en enkel måte. Ring dem. Vi kan ikke gi noe eksakt svar her inne. Lykke til!

Skrevet

jeg har hatt det samme. viste seg at det bare var tyntflytende utflod. de sa at det er som oftest det. men de sa det var bra jeg fikk sjekket det. pga infeksjonsfare hvis det var fostervann. så ring føden og få det sjekket

Skrevet

Har snakket med føden,og de trodde ikke det var fostervann,men måtte komme inn i tilfelle det er det... Føler at jeg roper ulv-ulv.. men vil jo ikke at det skal skje noe med den lille.

Skrevet

Dette er de på føden sin jobb, de får betalt for det! Dra bort dit med GOD samvittighet! Lykke til videre. Nå vil du iallefall få bekreftet eller avkreftet dette, og du kan kose deg videre i svangerskapet ditt. Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...