Gå til innhold

Noen som har middagsforslag til meg? Kommer ikke på noe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst noe som ikke tar så veldig lang tid å lage....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårruller og grønnsaker i langpanne, stekt i ovn, med ris. Det skal vi ha :)

Fiskepinner og grønnsaker i langpanne, ovnsstekt, med ris+soyasaus

Fiskekaker og grønnsaker

Frossenpizza ;)

Salat m. diverse deilig innhold.

Wok

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi skal ha fiskegrateng i dag, har ikke laget det før, men tror det tar litt tid.

Min favoritt når jeg skal ha noe godt som jeg ikke skal bruke lang tid på er kylling filet med bacon surret rundt og så har jeg det på grillen eller i stekeovnen. Pleier å ha litt timian og hvitløk inni. Har jeg yoghurt naturell legger jeg også en ts av det i midten for da blir de litt mer saftige (setter ikke noe videre med smak)

Og så kan du servere dem inni pitabrød som en hamburger for å spare tid :)

Skrevet

.. må bare si at vårruller og grønnsaker i langpanne, stekt i ovn, høres skikkelig godt ut! Det må jeg prøve selv en dag :)

En spesiell type vårruller du anbefaler, eller?

Skrevet

Lager du vårruller selv da eller???

Takk for tips alle sammen!

Skrevet

Det er veldig godt :) Det er de i frysedisken på rema og mega, faktisk. Med kylling. Daloon heter de. Men det fins sikkert andre gode også :)

Skrevet

Ok, takk skal du ha :) .... da vet jeg hva jeg skal sende samboeren ut etter! ;)

Skrevet

her blir det grandiosa, ikke akkurat det mest oppfinnsomme, men jeg har så vondt pga bekkenløsning i dag, så klarer ikke å stå ved komfyren å styre så lenge. (Grandiosa er stortsett det eneste samboeren min kan lage i stand av mat) :D

Ellers så prøvde jeg en sånn pose med chick'n'chips (har også dogs'n'chips), den var veldig god syns nå jeg, å veldig enkel å lage.

Men nå har jo jeg også fått total dilla på chips, så kanskje ikke så rart at jeg syntes det var godt :)

Skrevet

fullkorn spagetti med kjøttedeig og pastasaus:) det skal vi ha:)

Skrevet

Vi skal ha bakte poteter med kjøttdeig og bacon og div annet deilig tilbehør... hvitløkssmør og mais osv... Koker potetene istede da tar det ikke så lang tid, og smaker like godt.

Skrevet

i dag har trultemor bestemt så her blir det pølse og pommes frites :)

Skrevet

Her blir det kjøttboller i brun saus med nypoteter og grønnsaker.

Nam, nam - det passer godt i regnvær:)

Skrevet

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus, poteter og gulrøtter og salt sideflesk til. Det er sååå godt, og tar meg ca en halv time å lage =)

Skrevet

Vet dere hva jeg lagde for noe...?

Italiensk gryterett med pølser og hvitløksbrød til! ;o)

Så skal vi ha jordbær og vaniljesaus litt senere, mmmmm

Må spise jordbær nå mens jeg kan!!!!!

I morgen skal vi prøve middagsforslaget til "Bolla og slasken", bakt potet med karbonadedeig, hvitløksrømme, mais og ost.

Takk for gode forslag alle sammen! Håper alle blir mette - det ble i alle fall jeg!

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...