Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her inne.

Sluttet på pillen i januar, men har bare hatt to "aktive" prøveperioder ( brukt eggløsningstest) fikk ikm i dag og blir jo litt utolmodig etterhvert. Når ville dere gått til lege/gynokolog for å sjekke om alt er i orden? Føler gjerne det vil stresse meg, prøver å ikke tenke så alt for mye på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh har muligens dårlige nyheter... tror - og har erfart - at leger er lite villig til å gjøre noe før man har forsøkt i ett år. hvis du er født i 84 må du kanskje kjempe enda mer, jeg er snart 31 og legen min synes fortsatt jeg har god tid, selv om vi har forsøkt i ett år og ingenting skjer (bortsett fra en ma i desember). hun så ikke poenget med at jeg skulle forsøke f.eks pergo heller, selv om jeg har slitt med el. tror disse legene med sine mange tusen pasienter tar litt for mange ting med knusende ro... Lykke til i alle fall, vet hvor frustrerende det er!!!

Skrevet

Ja, det kan eg tenke meg, en må som regel kjempe for å nå frem, har efrart dette med leger på andre områder. Eg har en "normal" syklus, men kunne tenkt meg å sjekke både meg og samboer, en kan jo aldri vite om noe er galt...

takk for svar og masse lykke til dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...