Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 hvis man ser at en man kjenner litt er "på" andre jenter i fylla (holde hånda,snike seg rundt å kysse osv)-og denne gutten har kjæreste (vært sammen i 5 år).. hva skal man gjøre da? å om det hat skjedd for flere år tilbake og nylig?? og om en ikke er så god venn med dama hans å han er en kamerat av din egen kjæreste? hva ville du ha gjort? skal man blande seg å risikere at folk blir sint på deg eller skal man holde seg laaangt unna andres forhold osv? om det hadde vært min bestevenninne som ble utsatt for sånt hadde jeg sagt fra medengang.. men er ikke sånn nå..
LuriTuri Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jeg ville holdt meg unna. Ihvertfall om det ikke er noe "værre" enn litt smasking.
babyandme Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Vet du hva.. jeg hadde nok sagt det til henne.. tror ikke jeg hadde hatt samvittighet til å la være å si ifra om sånt. Hvis ikke du sier ifra, hvem skal? Ikke sikkert andre vet om at han gjør sånt. Og om hun vet om det fra før, er det jo greit. Men hvis ikke tror jeg hun hadde satt pris på å få vite det. Så kan hun ta stilling til det selv. Men prøv å si det på en forsiktig måte. Du har jo kjæreste så du prøver liksom ikke å stjele han fra henne, du er jo troverdig og har ingen "vinning" på dette. Har andre enn deg sett dette også, og kan underbygge det du så? Hmm, jeg tviler på at han hadde oppført seg på samme måte på byen dersom dama hans var med. Så ja, jeg hadde tatt sjansen på å nevne dette for henne. Men det er meg da.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 hei! dama hans er aldri med han ut for han er ute med kamerater når han er ute,men så hender det kameratene har med seg lillesøster eller kjærestene sine. jeg og vennina mi var mye ute med dem før jeg fikk barn og da var han "på" lillesøstra til kameraten sin.jeg har sett dem kysse før for noen år sida da han og var sammen med denn jenta. er nok andre som har sett det ja! han er ikke så diskret for å si det sånn! han overnatter endel hos storebroren til denne jenta å det skulle ikke forundre meg om det har gått lengere enn bare kyssing. men jeg er ikke så god venn med denne dama hans, snakker med henne når vi møtes å jeg kjenner hennes venniner, kjempe jenter altså! åsså er det denne tullebukken da som er nærmest bestevenn med samboern min,jeg føler at egentlig så har ikke jeg noe med det å gjøre--sier jeg ifra VET jeg at hun kommer til å si til han at det var jeg som sa det siden jeg og hun ikke er venner egentlig.. å da blir det bare masse bråk! selvom det er mange som vet dette er det ingen som sier noe..men har vanskelig for å tro at hun ikke vet noe..men en kan jo aldri vite!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 jeg ville sagt det. Har også en sånn mann, og ble veldig glad da en venninne fortalte meg det. Ble selvfølgelig veldig skuffet over mannen min, og det var mer enn et smask for å si det sånn. Jeg skjønner ikke pointet med å drive rundt sånn, vanlig flørting er ok, men kyssing og sånn!!!argh, hva oppnår de utenom en litt bitter kjæreste. Nå velger jeg å være anonym, anonym og anonym.
Maisie Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Om du tror at kjæresten hans hadde blitt såret om hun visste om oppførselen hans, så kunne du jo ha snakket med ham, spurt om dama hans visste at han kysset andre jenter når han er ute på byen. Og om han ville likt det om det hadde vært andre veien, at hun drev og kysset andre gutter. Er han moden nok, så tar han til vettet. Er han ikke, så kanskje jeg ville ha snakket litt forsiktig med dama hans. Kanskje. Man vet jo aldri hvordan folk reagerer. Selv om man gjør ting i beste mening, så kan ting oppfattes forskjellig. Så om du velger å si det til henne, så vær nøye med hvordan du ordlegger deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå