Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 kan man selv kjenne om det er noen åpning?
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Det sies så, men det er ikke greit for oss selv å vurdere åpning da. Jordmødre må jo trene på dette en stund. Dessuten er det endel som fraråder det....
ltn :) Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 hmmm tror j har for små fingre til å prøve det. er første gang j hører at man kan det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå