Gå til innhold

Hvor får man tak i kjeft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne juskartonger som vi hadde da vi var små? Har lett over alt, men finner ikke. Vet at de hadde i fjor, for da fikk jeg en i gave fra en jeg jobba sammen med (hadde fortalt om min elsk for bringebærkjeft)

Noen som kan hjelpe meg - har SÅ lyst på, og hvis jeg finner skal hamstre kratongvis og ha med i sykehusbaggen. Må være supre å smatte på under fødsel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå den savner jeg...drakk alltid dem når jeg var mindre.. champagne smaken var min favoritt. hm den må jeg lete etter.

Skrevet

her har vi på rema.. tror bare det er på rema.. har bare sett det der..

Skrevet

Ingen sjanse for at du også bor i Trondheim?

*håpehåpe* Var på rema i dag, og den butikken hadde ikke. Kjøpte solrik i stedet. De er også gode, men kun kjeft er kjeft! Både bringebær og champagne er fantastiske!

Skrevet

hehe, nei, eg bor på bømlo. mellom bergen og stavanger..

Skrevet

kan jo spør om dei kan bestille da?

Skrevet

Hei!!

jeg får kun tak i disse på meny i oslo. ingen andre har dem....

Skrevet

prøv en meny butikk eller en fullsortimentsbutikk. Ultra vis dere har det. vi har ihvertfall kjeft i disse butikkene her i skien.

Skrevet

Har lett på Mega, Rema, Bunnpris og Maxi (som har stort utvalg av det meste). Får legge turen til Ultra i morgen. Vet ikke om noen Menybutikker her.

Men godt å vite at de fremdeles finnes å få kjøpt! Var redd for at det var gått ut av produksjon...

Hehe - takk for engasjementet!

Skrevet

¨prøv å se p¨å en mix butikk... ellers er hemmeligheten det at kjeft bare er gøy saft på boks da, men dem har slutta med gøy bringebær...

Skrevet

SPAR her jeg bor har det;) På fagernes, vist du spør pent på butikkn så bestiller de sikkert inn til deg;)

Skrevet

sånn vanlig kjeft får du hvis du er samboern min og gjør noe feil..

hehe - men den er kanskje ikke like "refreshing"

Skrevet

hihi. Så lenge du klarer å kjefte med bringebærsmak så er jeg fornøyd :P

Skrevet

Tinden: De har kjeft på Essenstadhytta!!!

Var på tur opp dit i går og drakk bringebærkjeft. Litt av en tur kun for drikke, men kan jo være fødselen starter av alle bakkene;0)

Skrevet

di selger kjeft på det motellet (i kafen) så ikke ligger så langt ifra flyplassen, motellet går liksom over hovedveien så kjøre bilene under.. hehe, håpe du forstår kor eg meine, e ikke fra trondheim så e ikke god å forklare.. men vi kjøpte iallfall kjeft til datteren vår når vi var der å spiste frokost etter vi hadde landet på værnes..

Skrevet

Takk for stalltips! haha - det er skikkelig mye oppoverbakker dit, men skal klare å tralle meg opp dit for en kjeft, ja! Eller sende mannen ut på ekspedisjon :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...