Gå til innhold

fyyyyyyyy faen nå ble jeg forbanna her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er faen meg tour de fucking france i hele dag..

ingen home and away, ingen seventh heaven,ingen fuckings ting!!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!! Jeg som vasker som en gal nå for å kunne benke meg foran tvn... Herregud hvorfor skal sykling være påtvungent tv-titting??? Jeg kunne ikke gitt mer f i sterile menn i trikot som sykler veldig veldig fort veldig veldig langt...

Herregud... Da er det vel sånn de neste tre ukene da eller=?????

Skrevet

sterile menn!! AHAHAH ;)

faen heller,jeg driter så laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt i om de sykler rundt jordkloden og tilbake...

jeg vil se home and away!!!!!!!!!

Skrevet

helt enig.. og hvorfor i all verden har de laget en egen tv2 sport kanal? Om det ikke er slikt som denne dritt sykklinga som bør sendes der, så fatter ikke jeg. grr... irriterende ja.

Skrevet

20 dager til jenter. 20 dager til..

Savner ikke seriene på tv2, Men det er jo klin umilig å få sett på noen andre kanaler, da min kjære er ihuga sykkelfan. Ikke mulig å se på film heller. Forresten utrolig dårlig timing å male gjesterommet der reserve tv'n står. Kan jo ikke oppholde meg der jeg.. Men det skla jo bli rom til vesla, så noe må jo ofres..

Skrevet

*komme hit og rydde etter festen i stedet kanskje?*

Skrevet

HATE SYKKLISTER!!!!

så kommer dei å ødelegger home and away!! fytti!!

den sport kanalen er det stort sett bare fotball tror eg.. sport er unødvendi :P

Skrevet

Se på tv på dataen!!!

http://tv-links.co.uk/

De har riktignok ikke home and away på denne siden men masse andre go-serier! Og da kan late samboere bare ligge og se på sykkelduster så mye de vil!!!

Men er kanskje noen her som vet om en annen link som sender home and away? Må jo finnes det også på dette utrolige nettet!

Skrevet

skulle gjerne kommet å ryddet om jeg hadde hatt 100% mer energi. men idag er jeg dårlig og ville bare slappe av med massr tv serier.. men neeeeeei da:(

Skrevet

VIL SE HOME AND AWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

huff nunne...nei da ser jeg heller TDF...:P

eh..nei....P

Skrevet

Tell me about it!!! Oppdaget det nå selv... Grrr... Noe så sinnsykt frustrerende!!! Kunne de ikke sende de *piiip* syklene inn på sportskanalen sin i stedenfor??? Eller Zebra!!! Trenger jo ikke presse de på oss som sitter her og...øh...sitter her...!

Skrevet

Såg det nettopp jeg og....fffffffffffffffffffy jeg er sint!! Starter ferien min i dag, og har sett fram til å læxe foran tv-en med home and away hele uken.... og det verste er at det sikkert kommer til å være slik fram til føkkings france er over!! AHRG!!! Får vel lese en bok heller... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...